شناسهٔ خبر: 24248970 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

زیدان: رئال در مسیر درستی حرکت می‌کند

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر لگانس تاکید کرد که تیمش در مسیر درستی گام برمی‌دارد. او درباره نیمکت نشینی رونالدو هم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار معوقه هفته شانزدهم رقابت های لالیگا به مصاف لگانس رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. زیدان در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و درباره نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو سخن به میان آورد.

او گفت: رونالدو را در ترکیب اصلی به میدان نفرستادم چرا که می خواستم به او استراحت بدهم. ایسکو و بنزما عملکرد بسیار خوبی داشتند و هماهنگی بالایی از خود نشان دادند. واسکز و آسنسیو هم یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتند.

این مربی فرانسوی ادامه داد: در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. با یک گل از حریف عقب افتادیم اما خیلی سریع به بازی برگشتیم و توانستیم سه گل به ثمر رسانیم. خیلی زود نبض بازی را در دست گرفتیم. می توانم بگویم که تیم رئال در مسیر درستی گام برمی دارد و من از عملکرد تیم راضی هستم.

زیدان در پایان سخنان خود گفت: روند گلزنی ما بسیار بهتر شده است و دیدارهای اخیر ما به خوبی چنین چیزی را نشان می دهد. دوباره به رده سوم جدول رده بندی برگشتیم. الان برای رسیدن به جایگاه دوم تلاش می کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما