شناسهٔ خبر: 24247316 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

از سوی تبلیغات اسلامی خوزستان؛

دوره آموزش سبک زندگی قرآنی در اهواز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری دوره آموزش سبک زندگی قرآنی در اهواز در اوایل سال آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

قاسم مقدمی، کارشناس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری دوره آموزش سبک زندگی قرآنی در اهواز خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که از سوی سازمان دارالقرآن به استان‌ها ابلاغ شده است؛ برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی است.

وی اظهار کرد: سعی بر این بود که این دوره را امسال برگزار کنیم؛ اما به دلیل تأمین نشدن اعتبارات، پیش‌بینی می‌شود این دوره اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

مقدمی با بیان اینکه 60 نفر از آقایان و بانوان به صورت جداگانه از این دوره بهره مند خواهند شد، گفت: استادان مجرب معرفی شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی تدریس دوره سبک زندگی قرآنی را بر عهده خواهند داشت. در برخی از سرفصل‌ها از استادان استانی استفاده خواهد شد.

کارشناس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: علاوه بر این دوره‌های تربیت مدرس سبک زندگی قرآنی نیز از سوی سازمان دارالقرآن در تهران برگزار می‌شود و تعدادی از داوطلبان استانی به این دوره اعزام شده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما