شناسهٔ خبر: 24247134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر|نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهدا است

R41363/P1377/S6,53/CT11

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدا از افتخارات قرآن، دین اسلام و انقلاب اسلامی است گفت: برای برچیدن فرهنگ انقلابی در جامعه نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهداست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری ‌چهارشنبه شب در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید محمد خالدی در بندر دیر  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز جامعه اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  رشادت سردار شهید محمدخالدی در دیر که از تندیس آن رونمایی شد را مورد اشاره قرار داد و افزود: این شهید بزرگوار یکی از سربازان ولایت و اهل‌بیت(ع) و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت بودند و ما افتخار می‌کنیم که در ایام شهات حضرت زهرا(س) از تندیس این شهید عزیز رونمایی می‌کنیم.

حسینی‌بوشهری تصریح کرد: به فرزند و یادگار این شهید والامقام به سبب داشتن چنین پدری که توانسته منشأ بالندگی و افتخار و آزادگی برای کشور و ما باشد تبریک می‌گوییم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از دست‌اندرکاران ترویج فرهنگ شهادت بیان کرد: از دست‌اندرکاران و عزیزانی که در نصب تندیس شهید و این حرکت ارزشمند تلاش کرده اند تشکر می‌شود.

وی  با بیان اینکه شهدا  از افتخارات قرآن، دین اسلام و انقلاب اسلامی است تاکید کرد: برای برچیدن فرهنگ انقلابی در جامعه  نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهدا است.

انتهای پیام/ش

نظر شما