شناسهٔ خبر: 24247071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تسریع در انتقال مرکز بازپروری به مکان جدید و استفاده مطلوب آن در حوزه گردشگری

استان‌ها > سمنان - سید عباس دانایی فرماندار به اتفاق معاونین ،مالکی سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ، باهنر مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی،دهقان سرپرست اداره مسکن و شهرسازی استان سمنان از پروژه در حال ساخت زندان مرکزی سمنان با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه بازدید نمودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این بازدید که با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه برگزار شد سید عباس دانایی فرماندار سمنان مکان زندان فعلی را با توجه به قرار گرفتن در محیط شهری ، نا مناسب عنوان و با توجه به تاریخی بودن مکان به عنوان یکی از کاروانسراهای دوران صفویه در شهرستان سمنان گفت انتظار می رود نسبت به انتقال این مرکز بازپروری به مکان جدید و استفاده مطلوب آن در حوزه گردشگری اقدام شود.
دانایی با اشاره به شروع پروژه احداث زندان مرکزی سمنان از سال 1387 تا کنون طی سه قرارداد فی مابین سازمان مسکن و شهرسازی استان به عنوان مجری و اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان به عنوان بهره بردار از پیشرفت فیزیکی 87% نسبت به طرح اولیه خبر داد وبا توجه به پتانسیل های موجود در این پروژه افزود ساختمان زندان جدید شرایط مناسبی جهت توسعه و ارتقاء فعالیتهای و اقدامات فرهنگی ، اصلاحی و تربیتی را دارد .
وی با اشاره به افزایش ظرفیت فعلی این پروژه بر لزوم پیگیری جهت اصلاح موافقتنامه اولیه دستگاهها تاکید کرد و افزود فرآیند اصلاح موافقتنامه نیاز به اصلاحیه مجلس شورای اسلامی در پیش بینی قانون بودجه سال 1397 برای پروژه را دارد که باید از سوی نهاد های و ارگان های ذیربط اقدام شود.
فرماندار سمنان همچنین در رابطه با این پروژه اظهار امیدواری نمود تا با پیگیری همه مسئولین ذیربط به ویژه استاندار محترم استان سمنانکه تاکید خاصی بر اجرای پروژه دارند شاهد بهره برداری هرچه سریعتر از پروژه مذکور باشیم.

نظر شما