شناسهٔ خبر: 24247037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ممنوعیت فعالیت کانون‌های بدون مجوز والیبال در آمل

رییس هییت والیبال آمل از جلوگیری رشد قارچ‌گونه و بدون مجوز کانون‌های والیبال در این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرتض حق شناس رییس هییت والیبال آمل با بیان اینکه ۳۵ کانون والیبال آقا و خانم در شهر آمل فعالیت می‌کنند، گفت: اولویت اصلی هییت والیبال جلوگیری از رشد قارچ‌گونه و بدون مجوز برخی کانون‌های والیبال است که مربیان آن‌ها حداقل دانش والیبال را هم ندارند.

وی با بیان اینکه با کانون‌هایی که بدون اطلاع هییت بازیکن را برای تست به شهر‌های دیگر منتقل کنند برخورد جدی می‌شود، افزود: شرط ادامه فعالیت برخی کانون‌ها دریافت کارت مربی‌گری از هییت والیبال است که برای بررسی عملکرد کانون‌های آمل هییت ویژه‌ای متشکل از پیشکسوتان این رشته فعالیت می‌کند.

حق شناس رشد والیبال کشور را در جهان صعودی عنوان کرد و از آمل به عنوان سه قطب برتر والیبال کشور یاد کرد و گفت: قابل قبول نیست هرکسی که کارت مربی‌گری دارد بدون اجازه از هییت و خودسرانه اقدام به راه اندازی کانون کند و در این بین نباید با احساسات نوجوانی که عاشق والیبال است بازی شود.

رییس هییت والیبال آمل با بیان اینکه بیشترین کلاس‌های ارتقا دانش فنی مربیان در آمل برگزار می‌شود، افزود: در صدد ارتقا این کلاس‌ها و استفاده از مربیان به نام کشور هستیم تا شاهد رشد هرچه بیشتر این ورزش در آمل باشیم.

وی با اشاره به حضور نگار حسین‌نژاد و کیمیا کیانی دو بانوی آملی در اردوی تیم ملی نوجوان گفت: بیش از ۱۰ کانون والیبال بانوان در آمل در حال فعالیت هستند که بواسطه پتانسیل بالای والیبال در آمل شاهد افتخارآفرینی آن‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: رایزنی‌هایی جهت حضور یک تیم لیگ برتری در قسمت بانوان انجام شده تا آمل در فصل جدید این رقابت‌ها دارای نماینده باشد.

وی از دریافت درجه بین الملی توسط ۱۰ مربی در امل خبر داد و گفت: ۱۲ مربی در سطح شهرستان آمل دارای مدرک درجه کشور مربی‌گری هستند.

تعداد ۲ هزار و هشتصد نفر در آمل زیر نظر هییت والیبال فعال و بیمه ورزشی دارند.

انتهای پیام/آ

فعالیت کانون‌های بدون مجوز والیبال زیر ذره بین

نظر شما