شناسهٔ خبر: 24247019 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:

دولت و مجلس به دنبال کاهش فاصله بین حقوق شاغلان و بازنشستگان هستند

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش گفت: دولت و مجلس به دنبال کاهش فاصله بین حقوق شاغلان و بازنشستگان و افزایش حقوق بازنشستگان هستند و امیدوارم آنچه در بودجه نهایی می‌شود در راستای بهبود شرایط معیشتی بازنشستگان باشد.

صاحب‌خبر -

احمد صافی رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با اشاره به اختصاص مبلغ 5275 میلیارد تومان از محل سود یک درصدی نهادها و مؤسسات دولتی به آموزش و پرورش، اظهار داشت: از این رقم 3500 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نظر گرفته شده است و به نظر می‌رسد این امکان وجود دارد که این حواله قابل وصول نباشد.

وی افزود: تا زمان نهایی نشدن بررسی بودجه 97 نمی‌توان اظهار نظر قاطع در خصوص کم و کیف آن کرد اما به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های خوبی برای برداشتن فاصله بین حقوق بازنشستگان و شاغلین در این لایحه وجود دارد.

صافی اضافه کرد: دولت و نمایندگان مجلس به دنبال کاهش فاصله بین حقوق شاغلان و بازنشستگان و افزایش حقوق بازنشستگان هستند و امیدوارم آنچه در بررسی بودجه در مجلس نهایی می‌شود در راستای بهبود شرایط معیشتی بازنشستگان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما