شناسهٔ خبر: 24246991 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اکران «اشنوگل» ادامه دارد/ رایزنی برای اکران «نیمکت» در نیمه اول سال آینده

اکران فیلم دفاع مقدسی «اشنوگل» کماکان ادامه دارد و عوامل «نیمکت» در حال رایزنی برای اکران این فیلم هستند.

صاحب‌خبر -

نمایش و اکران «اشنوگل» ادامه دارد/ رایزنی برای اکران «نیمکت» در نیمه اول سال آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی  «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند با موضوع دفاع مقدس پس از پایان یافتن اکران عمومی، در سینماهای برخی شهرستان ها اکران می شود. همچنین به صورت همزمان در دانشگاههای تهران و شهرستان تا آخر امسال نمایش داده خواهد شد.

 تهیه کنندگی «اشنوگل» بر عهده ابراهیم اصغری است و بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، هاشم مسعودی، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، مهدی آفتابی در آن نقش آفرینی می‌کنند.

 دیگر فیلمی که تهیه کنندگی آن را ابراهیم اصغری همراه با مجید اوجی انجام داده اند، فیلم «نیمکت» به کارگردانی فلورا سام است. این فیلم هنوز موفق به اکران نشده اما صاحبان آن در حال رایزنی برای اکران آن در نیمه اول سال آینده هستند.

 بنابر این گزارش، شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا و... بازیگران اصلی این پروژه هستند كه تاكنون همگی آنان مقابل رفته اند.

گفتنی است؛ «نیمکت» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده ای را روایت می کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود، پرده از حقایق زندگی اش برداشته می شود. حقایقی که وی هیچگاه تصورش را نیز نمی توانست بکند.

 

انتهای پیام/

 

ادامه اکران فیلمی درباره دفاع مقدس در شهرستانها

نظر شما