شناسهٔ خبر: 24246714 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

لزوم تسریع در جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام لاهیجان

عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به پروژه‌هاى نیمه تمام دولتى لاهیجان خواستار تسریع در جذب اعتبارات و تکمیل پروژه

صاحب‌خبر -

عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به پروژه‌هاى نیمه تمام دولتى لاهیجان خواستار تسریع در جذب اعتبارات و تکمیل پروژه های مذکور شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، محسن شعربافان عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه شورا با آرزوی توفیق و تندرستی برای کلیه خدمتگزاران ایران اسلامی اظهار داشت: شوراها در واقع پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و لازمه اجرایی کردن این مهم رسیدگی به مشکلات شهری مردم و همچنین انعکاس آن به مسئولان است .

وی افزود : شهر لاهیجان به دلیل موقعیت ممتازی که دارد، می‌طلبد همه مسئولان دست به دست هم داده و کمک کنیم تا لاهیجان به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با اشاره به پروژه‌هاى نیمه تمام دولتى از جمله فرهنگسرا ، پل روگذر گیل و سالن تختی ، از نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌های مذکور شد.

شعربافان افزود : اتمام این پروژه‌ها، همواره یکی از خواسته‌های مهم مردم بوده که امیدواریم هرچه زودتر تحقق یابد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان میلاد در لاهیجان اظهارداشت: نبود دور برگردان در مسیر بیمارستان، موجب می شود ، بیماران برای رسیدن به بیمارستان مسافت بسیار طولانی را جهت دور زدن طی کنند.

وی خواستار رسیدگی مسئولان امر به موضوع و ایجاد رمپ و دوربرگردان در راه ارتباطی بیمارستان شد.

وی گفت: تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر برای توسعه و آبادانی لاهیجان است و اعضای شورای شهر به عنوان ناظرین شهر ، آمادگی هرگونه همکاری برای رفع مشکلات شهر و شهروندان با مسئولان و دستگاههای اجرایی را دارند.

انتهای پیام

نظر شما