شناسهٔ خبر: 24245873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خبرگزاری دانشجو گزارش می‌دهد؛

آتش گرفتن تُشک دانشجویی در خوابگاه به وسیله اتو/ آتش‌سوزی خوابگاه امیرکبیر دانشگاه آزاد سمنان کذب است

شایعه آتش سوزی در خوابگاه امیر کبیر دانشگاه آزاد سمنان تنها سوختن ُتشک یکی از دانشجویان به دلیل بی‌حتیاطی و به وسیله اتُو بوده است و خبر آتش سوزی خوابگاه این دانشگاه تکذیب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، در پی انتشار تصاویری مبنی بر آتش سوزی خوابگاه امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مهدی سلطانی فر معاون دانشجویی این دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو این خبر را تکذیب کرد.

سلطانی فر با بیان اینکه در اثر بی احتیاطی یکی از دانشجویان که از اتو استفاده می کرده است، تشکی که از جنس اسفنج بوده است، آتش گرفته است و دود فضای اتاق را در بر گرفته است.

 

آتش گرفتن تُشک دانشجویی به وسیله اتو/ آتش سوزی در خوابگاه امیر کبیر دانشگاه آزاد سمنان کذب است

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد سمنان با بیان اینکه این نگاه طنزگونه دانشجویان به این مسائل خطرناک است، خاطرنشان کرد: تصاویری که منتشر شده است صحت ندارد و وضعیت اتاق  و خوابگاه کاملا در حالت عادی است. 

وی تأکید کرد: بی احتیاطی یک نفر از دانشجویان در استفاده از یک دستگاه اتو بوده که به هیچ عنوان منجر به اشتعال نشده و تنها باعث ایجاد دود در اتاق شده است و موضوع با حضور به موقع مسئولین دانشگاه و زحمتکشان سازمان آتش نشانی ختم به خیر شده و هیچ خسارت مالی و جانی در پی نداشته است.

 

آتش گرفتن تُشک دانشجویی به وسیله اتو/ آتش سوزی در خوابگاه امیر کبیر دانشگاه آزاد سمنان کذب است

سلطانی فر با بیان اینکه دامن زدن به شایعات و انتشار آن موجب نگرانی در بین والدین دانشجویان شده است، گفت: تماس‌های مکرری از سوی والدین دانشجویان و نگرانی آنها را دریافت کردیم در حالی که این یک شایعه یک شیطنت دانشجویی بیشتر نبوده است و حتی کوچکترین آسیبی به دیوار خوابگاه وارد نشده است و همه چیز در وضعیت عادی است.

نظر شما