شناسهٔ خبر: 24245784 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

نام‌نویسی 1500 نفر در آزمون‌های تخصصی حفظ قرآن/ مهلت ثبت‌نام تا 27 اسفند

کارشناس دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار و 500 نفر در سیزدهمین دوره آزمون‌های تخصصی حفظ نام‌نویسی کردند، گفت: مهلت ثبت‌نام تا 27 اسفند ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

محمد رمضانی‌فرد کارشناس دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، گفت: نام‌نویسی در این دوره از آزمون‌ها از 7 بهمن‌ماه از سوی سازمان دارالقرآن آغاز شد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار حفظ سه جزء ابتدایی قرآن کریم نیز به رشته‌های آزمون اقزوده شد، خاطر نشان کرد: هر سال آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء برگزار می‌شد که امسال رشته حفظ 3 جزء قرآن نیز به رشته‌های آزمون اضافه شده است.

رمضانی‌فرد با اشاره به تعداد متقاضیان سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، افزود: تاکنون بیش از یک هزار و 500 نفر آمادگی خود را برای شرکت در رشته‌های مختلف آزمون اعلام کرده‌اند که امیدواریم تا پایان زمان نام‌نویسی این تعداد چند برابر افزایش یابد.

کارشناس دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به مهلت شرکت در این آزمون‌ها اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان تا 27 اسفندماه فرصت دارند از طریق سایت سازمان دارالقرآن اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما