شناسهٔ خبر: 24245728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آغاز رقابت فوتبال ساحلی باشگاه های آسیا و اروپا، 27فروردین در یزد

عبدالرضا دستا، چهارشنبه شب در نشست هماهنگی میزبانی مسابقات یاد شده در یزد، افزود: در این رقابت ها تیم های لکوموتیو مسکو روسیه (قهرمان جام باشگاه های جهان) ،

صاحب‌خبر - عبدالرضا دستا، چهارشنبه شب در نشست هماهنگی میزبانی مسابقات یاد شده در یزد، افزود: در این رقابت ها تیم های لکوموتیو مسکو روسیه (قهرمان جام باشگاه های جهان) ، لوانته اسپانیا ، کاتانیا ایتالیا و مقاومت گلساپوش یزد از ایران (قهرمان سال گذشته باشگاه های اروپا-آسیا) حضور دارند.
وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات فرصت بسیار مناسبی برای شهر تاریخی یزد است که ظرفیت های فرهنگی و ورزشی استان به جهانیان و علاقه مندان به ورزش به نحو مطلوبی معرفی شود.
همچنین سرپرست تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد گفت: نخستین دوره بازی های فوتبال ساحلی قهرمانی جام باشگاه های آسیا و اروپا، هفتم فروردین سال96 با حضور لکوموتیو روسیه ، اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا برگزار شد که با قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد همراه بود.
سید حسن میرحسینی ابراز امیدواری کرد که مسوولان اجرایی و ورزشی استان در همراهی با این باشگاه برای میزبانی این رقابت ها و معرفی یزد بیش از گذشته تلاش کنند.
در این پیکارها تیم مقاومت گلساپوش یزد قهرمان شد و تیم های لکوموتیو مسکو و اسپورتینگ لیسبون پرتغال به ترتیب دوم و سوم شدند.
جام فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های آسیا و اروپا اولین رقابت های چند جانبه ساحلی جهان در سال 2018 میلادی است که برگزار می شود.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

نظر شما