شناسهٔ خبر: 24245678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یزد میزبان رقابتهای فوتبال ساحلی باشگاه های آسیا و اروپا

یزد - ایرنا - رئیس هیات فوتبال یزد گفت: با قطعی شدن تیم های شرکت کننده در رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی جام باشگاه های آسیا و اروپا (EURASIA) در یزد، این پیکارها از 26 فروردین 97 به مدت سه روز در زمین چمن سلمان محمودآباد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا دستا، چهارشنبه شب در نشست هماهنگی میزبانی این مسابقات در یزد، افزود: در این رقابت ها تیم های لوکوموتیو مسکو روسیه (قهرمان جام باشگاه های جهان)، لوانته اسپانیا، کاتانیا ایتالیا و مقاومت گلساپوش یزد از ایران (قهرمان سال گذشته باشگاه های اروپا - آسیا) حضور دارند.
وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات فرصت بسیار مناسبی برای شهر تاریخی یزد است که ظرفیت های فرهنگی و ورزشی استان به جهانیان و علاقه مندان به ورزش به نحو مطلوبی معرفی شود.
همچنین سرپرست تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد گفت: نخستین دوره بازی های فوتبال ساحلی قهرمانی جام باشگاه های آسیا و اروپا، هفتم فروردین سال96 با حضور لکوموتیو روسیه ، اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا برگزار شد که این رقابت ها با قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد همراه بود.
سید حسن میرحسینی ابراز امیدواری کرد که مسوولان اجرایی و ورزشی استان در همراهی با این باشگاه برای میزبانی این رقابت ها و معرفی یزد بیش از گذشته کوشش کنند.
در پیکارهای یادشده تیم مقاومت گلساپوش یزد قهرمان شد و تیم های لوکوموتیو مسکو و اسپورتینگ لیسبون پرتغال به ترتیب دوم و سوم شدند.
جام فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های آسیا و اروپا نخستین رقابت های چند جانبه ساحلی جهان در سال 2018 میلادی است که برگزار می شود.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد، ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
این استان برپایه سرشماری آبان 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/

انتهای پیام /*

نظر شما