شناسهٔ خبر: 24244486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیدان: تا رسیدن به اتلتیکو باید به همین روند ادامه بدهیم

R7879/P1011199/S3,28/CT10

سرمربی رئال مادرید از اینکه تیمش به رده سوم جدول لالیگا صعود کرده، بسیار خوشحال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از برتری 3 بریک تیمش مقابل لگانس در بازی معوقه لالیگا و به دست آوردن رده سوم لیگ دسته اول اسپانیا از عملکرد شاگردان خودش ابراز رضایت کرد.

 او گفت: گل زودهنگام حریف ما را به دردسر نینداخت چون خیلی خوب برگشتیم و جبران کردیم.  چهارمین برد متوالی اهمیت زیادی برای ما داشت. حالا تیم سوم جدول هستیم و فاصله با رقبا کمتر شده است. می‌توانم بگویم از نظر نتیجه و گلزنی هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم.  اکنون اعتماد به نفس ما بیشتر شده و پس از دریافت گل خیلی زود به بازی بر می‌گردیم. باید به همین روند ادامه دهیم تا با گذر از اتلتیکو، به جایگاه دوم برسیم.

او در ادامه افزود: آسنسیو  بازی بسیار خوبی انجام داد و کوواچیچ که در این فصل خیلی زیاد بازی نکرده، بی‌نظیر بود. در مجموع از همه چیز راضی هستم. پس از پشت سر گذاشتن هفته‌هایی دشوار، حالا همه چیز خوب پیش می رود. از بیل راضی هستم. باید مراقبش باشیم و به  او زمان بدهیم تا رفته رفته به روزهای اوجش برگردد. بازی‌های زیادی باقی مانده و باید دید در ادامه کار، شرایط بیل چگونه خواهد بود. از نظر من، همه بازیکنان مهم هستند و همگی باید انگیزه خود را در بالاترین سطح نگاه دارند. من روی تک تک بازیکنانم حساب کرده‌ام.

 انتهای پیام/

نظر شما