شناسهٔ خبر: 24244405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تساوی بدون گل سویا و منچستریونایتد در شب درخشش دخه آ

شب پایانی بازی های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل سویا و منچستریونایتد و برتری ۲ یک شاختار مقابل رم همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ در یکی از بازی های شب پایانی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم سویای اسپانیا در ورزشگاه سانچز پیس خوان میزبان شیاطین سرخ لندن بود.

شاگردان وینچنزو مونتلا در این بازی بارها دروازه میهمان انگلیسی خود را تهدید کردند اما درخشش داوید دخه آ سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد مانع از گلزنی سویا شد.

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ژوزه مورینیو برای بازی برگشت که سه شنبه ۲۲ اسفند در اولدترافورد برگزار می شود چاره ای جز پیروزی مقابل این حریف اسپانیایی نداشته باشد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1927149" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2038834/1927149?width=400&height=300"></script></div>

در دیگر بازی چهارشنبه شب شاختار در اوکراین میزبان تیم آاس رم ایتالیا بود.

در این بازی تیم میهمان ابتدا با گل چنگیز اوندر در دقیقه ۴۱ از شاختار پیش افتاد اما در نیمه دوم اوکراینی ها به بازی برگشتند.

فاکوندو فریرا در دقیقه ۵۲ بازی را به تساوی کشاند و فرد در دقیقه ۷۰ با یک ضربه کاشته استثنایی گل دوم را وارد دروازه رم کرد تا اوکراینی ها با این نتیجه بیش از پیش به صود تیمشان به مرحله یک چهارم نهایی امیدوار باشند.

بازی برگشت این دو تیم هم سه شنبه ۲۲ اسفند در ورزشگاه المپیک رم برگزار می شود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1927150" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2038834/1927150?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما