شناسهٔ خبر: 24244175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

اسماعيلي: پيراهن اسطوره را پوشيدم و اين سختي را دوست دارم

ستاره استقلال در بازي با الهلال مي گويد دوست دارد دوباره لذت گل زدن در دربي را تجربه کند.

صاحب‌خبر -

 

فرشيد اسماعيلي در مورد شرايط استقلال، روزهاي نيمکت نشيني اش در اين تيم، بازي دربي و بازي با الهلال صحبت هاي جذابي انجام داد که در ادامه آن را مي خوانيد:

خودت را ستاره بازي با الهلال مي داني؟

خب حسم اين است که بازي خوبي انجام دادم و خدا را شکر خيلي براي اين بازي آماده شدم. خودتان مي دانيد وقتي با آقاي شفر  کار مي کنيد نمي توانيد کم کاري کنيد چون ايشان فوري شما را تعويض و نيمکت نشين مي کند. مي دانستم بايد با تمام وجود بازي کنم تا جايم را به کسي ندهم.

قبل از بازي الهلالي ها در قوس محوطه جريمه حلقه نزدند و اين موضوع باعث ناراحتي مردم ايران شد. در اين باره چه نظري داري؟

اين کار خود ما را هم ناراحت کرد ولي ما جواب اين بي احترامي را با برد داديم و مردم را شاد کرديم. تمام هدف ما شاد کردن دل مردم بود و خدا را شکر اين کار را انجام داديم.

در تيم فصل دوم شفر تو را در مقاطعي نيمکت نشين کرد و خيلي ها مي گفتند او اعتقادي به سبک بازي تو ندارد. از اين اتفاق دلسرد نشدي؟

ولي  اين اتفاق افتاد سعي مي کردم نااميد نشوم و دو برابر تمرين کردم. بگويم ناراحت نبودم دروغ است و همه بازيکنان از نيمکت نشيني ناراحت مي شوند اما در زمان آقاي مظلومي و منصوريان هم همين اتفاق برايم افتاده بود و من به جاي نااميدي تمريناتم را دو برابر کردم. در اين فصل هم  صبح با تيم  و شب به صورت اختصاصي تمرين کردم و خدا را شکر جوابش را گرفتم و دوباره به ترکيب برگشتم.

اين که در بازي با الهلال براي اولين بار پيراهن شماره 8 استقلال را برتن کردي براي تو چه حسي داشت؟

صد درصد بسيار اتفاق قشنگي بود چون پراهن بازيکني را پوشيدم که اسطوره باشگاه بود. همه روي من تمرکز کرده بودند که ببينند آيا با اين شماره موفق عمل مي کنم يا و اين کارم را سخت مي کرد  ولي من اين سختي ها را دوست دارم. خيلي ها مي پرسيدند پوشيدن شماره آقا مجتبي چه حسي دارد و من مي گويم اين يک حس فوق العاده است.

تو هم گلزن خوبي هستي و هم در پاس گل دادن تبحر داري. خودت کداميک را بيشتر دوست داري؟

من خودم پاس گل دادن را بيشتر دوست دارم ولي بازهم بستگي به کاري دارد که مربي از من مي خواهد. در بعضي از بازي ها بيشتر آزاد هستيم ولي بازي با الهلال شرايط فرق مي کرد و آقاي شفر از ما مي خواست در حملات شرکت کنيم.

بازي در پست وينگر چپ که مدتي است در آن بازي مي کني براي تو سخت نيست؟

من کلا در استقلال به جز دفاع در همه پست ها بازي کرده ام و هرکجا کادرفني بخواهد بازي مي کنم. ولي خودم پست وينگر چپ و پست 10 را بيشتر از ساير پست ها دوست دارم و راحت تر بازي مي کنم.

امروز که کري بين هواداران استقلال و پرسپوليس به حداکثر رسيده است، فکر مي کني در حال حاضر قدرت کدام تيم بهتر است؟

نمي توان اينطور حساب کرد ولي شرايط تيم خيلي بهتر شده و مطمئن بهتر از اين هم مي شود. اگر استخوان بندي تيم حفظ شود شرايط ما از اين هم بهتر مي شود. بازيکنان پرسپوليس سال ها است کنار هم بازي مي کنند و شما مي بينيد هرچه مي گذرد ما هم هماهنگ تر مي شويم. شما خودتا ديديد که در بازي با الهلال چقدر هماهنگ و خوب بازي کرديم.

قبول داري با برد در دربي و قهرماني در جام حذفي مي توانيد فصل را به شکلي فوق العاده به پايان برسانيد؟

صد در صد حرف شما درست است ولي گام بعدي فولاد است چون بازي 6 امتيازي است. شرايط دربي با هر بازي ديگري فرق مي و اصلا معلوم نيست تيم ها کجاي جدول هستند و چه نتايجي را قبل از بازي کسب کرده اند.

دوست داري مثل دربي فصل گذشته هم گل بزني و هم پاس گل بدهي؟

صد در صد از هرکسي بپرسيد دوست دارد اين اتفاق بيفتد چون لذت دربي فرق مي کند. صد در صد بازهم دوست دارم اين اتفاق برايم بيفتد و تمام تلاشم را مي کنم.

نظر شما