شناسهٔ خبر: 24244117 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

اعلام کمک‌هزینه سفرهای نوروزی بازنشستگان ‌

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از وجود تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی نوروز ویژه بازنشستگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، عباس رشیدی افزود: امکان سفر نوروزی برای4000 نفر از بازنشستگان کشور فراهم شده است.

وی با اشاره به این که بازنشستگان میتوانند از تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی استفاده کنند، عنوان کرد: این تسهیلات برای فرد بازنشسته و یک نفر همراه در نظر گرفته شده است.

رشیدی از افزایش 10 درصدی کمکهزینههای سفر در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: بازنشستگان میتوانند برای سفرهای داخلی از کمک هزینه 330 هزار تومانی برای هر نفر و برای سفر به عتبات عالیات نیز از کمک هزینه 660 هزار تومانی برای هر نفر استفاده کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، بیان کرد: ثبت نام برای استفاده از تسهیلات سفرهای نوروزی از 15 بهمن آغاز شده است.

وی ادامه داد: نحوه ثبتنام و جزئیات این تسهیلات در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اعلام شده و افراد تا زمانی که ظرفیت سفرها تکمیل نشده میتوانند برای ثبتنام اقدام کنند.

رشیدی در مورد افراد پشت نوبت دریافت این کمک هزینهها برای سفرهای عتبات عالیات گفت: در برخی اوقات سال و در برخی استانها محدودیتهایی وجود دارد که در قرارداد جدید قرار شده 31 استان کشور را سهمیهبندی کنیم و به هر استان سهمیه خاص خودش را بدهیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از تدارک ویژه برای اعزام بازنشستگان به سفر عتبات عالیات از طریق فرودگاههای مراکز استانی خبر داد.

برچسب‌ها:

نظر شما