شناسهٔ خبر: 24244111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

اخبار چندخطی

جودو

دومین مرحله گرنداسلم جودو در سال 2018 از روز جمعه در دوسلدورف آلمان آغاز می‌شود و تیم ملی جودوی ایران برای حضور در این رقابت‌ها، با سه نماینده راهی آلمان شد.محمد محمدی بریمانلو در وزن 73ـ کیلوگرم، سعید ملایی در وزن 81 ـ کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100+ کیلوگرم، سه جودوکار ایران در این مسابقات هستند.

صاحب‌خبر -

بوکس

در جریان دومین روز از تورنمنت بینالمللی بوکس در صوفیه بلغارستان، سجاد محمدپور نماینده جوان وزن 56 کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود برابر ولادیسلاو یتوشکین، بوکسور قدرتمند اوکراینی شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

والیبال

دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز با برگزاری این سه بازی پیگیری میشود: سالوت ـ شهرداری تبریز (ساعت 15در خانه والیبال تهران)، بهنمیر ـ پیکان (ساعت 16 در سالن مجدآرای مازندران)، آبنوس ـ ذوبآهن (ساعت 17 در خانه والیبال تهران)

در حال حاضر پیکان با 25 امتیاز صدرنشین است و ذوبآهن با 23 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.

بسکتبال

گروهبندی مسابقات جهانی بسکتبال سه نفره بانوان مشخص شد و تیم ملی کشورمان با تیمهای آمریکا، آندورا، جمهوری چک و اوگاندا در گروه C قرار گرفت. این رقابتها با حضور 20 تیم خرداد سال آینده در فیلیپین برگزار میشود.

کاراته

هفته آخر سوپر لیگ کاراته بانوان روز جمعه با انجام 9 مبارزه تیمی برگزار میشود. در حال حاضر بیمه تعاون با 33 امتیاز و تفاضل427 صدرنشین است و تیم هیات کاراته اصفهان با 33 امتیاز و تفاضل 320 در جایگاه دوم قرار دارد. جدال حساس این دو تیم تکلیف قهرمان این فصل را مشخص میکند.

نظر شما