شناسهٔ خبر: 24243800 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

تدابیر دولت برای تنظیم بازار شب عید

معاون وزیر جهاد از وجود ذخایر کافی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: مرغ منجمد درجه یک با قیمت هر کیلوگرم 6200 تومان به مصرف‌کنندگان عرضه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، علیاکبر مهرفرد با اشاره به وجود ذخایر کافی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید بیان کرد: مرغ منجمد درجه یک با قیمت هر کیلوگرم 6200 تومان در فروشگاههای زنجیرهای، تعاونیهای مصرف کارکنان و میادین میوه و ترهبار برای مصرفکننده به هر میزان که لازم باشد، عرضه میشود.

وی قیمت مصوب گوشت مرغ گرم را هر کیلوگرم 7500 تومان عنوان کرد و افزود: قیمت گوشت مرغ گرم در بازار بین 7200 تا 7900 تومان در نوسان است.

مهرفرد با اشاره به تامین کسری تولید گوشت گوسفندی از خارج، گفت: گوشت گوسفندی گرم استرالیایی باکیفیت به صورت نیمشقه سردست با قیمت هر کیلوگرم 32 هزار تومان، نیمشقه ران با قیمت هر کیلوگرم 34 هزارتومان، به صورت فله فروشی لاشه هر کیلوگرم 33 هزار تومان، گوشت گوسفندی سردست بستهبندی با قیمت هر کیلوگرم 42 هزار و 790 تومان و گوشت گوسفندی ران بستهبندی با قیمت هر کیلوگرم 43 هزار و 290 تومان در مراکز عرضه یادشده توزیع میشود.

وی افزود: توزیع هر شانه تخممرغ نیز با قیمت 12 هزار و 600 تومان در فروشگاههای زنجیرهای و میادین میوه و تره بار ادامه دارد.

نظر شما