شناسهٔ خبر: 24243354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

خارج از گود‌

صاحب‌خبر -


لارستان قهرمان مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا شد| تیم هندبال بانوان لارستان در مسابقات غرب آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرد.تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا در آخرین بازی خود دیروز مقابل سوریه قرار گرفت و با برتری مقابل این تیم عنوان قهرمانی را کسب کرد. لارستان در نیمه اول با نتیجه 8 بر 4 پیروز شد و در پایان این بازی با نتیجه 23 بر 8 به سود ملی‌پوشان کشورمان تمام شد. شهیدچمران لارستان در همه مسابقات خود در دومین دوره رقابت‌های غرب آسیا حریفانش را شکست داده بود.
حدادی به آمریکا می‌رود| احسان حدادی پرتابگر طلایی دیسک آسیا دوشنبه هفته آینده به منظور حضور در اردوی تدارکاتی پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا، تهران را به مقصد
 سن دیه گو ایالت کالیفرنیا ترک می‌کند. این دوره اردوی حدادی با هدف آغاز تمرینات پرتابی زیرنظر مک ویلکینز به مدت 2ماه برگزار می‌شود. حدادی درباره اردوهای آماده‌سازی‌اش می‌گوید: «برنامه ریزی‌های مربی‌ام تا پیش از آغاز بازی‌های آسیایی، ادامه تمرینات و حضور در چند تورنمنت بین‌المللی و مسابقات دایموند لیگ است. به همین منظورحضور در مسابقاتUSSD، لس‌آنجلس و ایرواین و‌هاله آلمان و دایموند لیگ از برنامه‌هایم است.»
برگزاری نشست وزیر با روسای فدراسیون‌ها| نشست مشترک فدراسیون‌های ورزشی امروز به میزبانی استان خوزستان با حضور وزیر ورزش برگزار می‌شود. در این جلسه که استاندار نیز حضور دارد، نمایندگان ورزشی استان دیدگاه‌های خود را بیان می‌کنند و روسای فدراسیون‌های کشتی، دوومیدانی، بدمینتون، تنیس، کاراته، شطرنج و سوارکاری گزارشی از مسابقات برگزارشده بین‌المللی دهه فجر ارایه خواهند کرد. قرار است در سفر استانی خوزستان، هفت معاون وزیر به همراه روسای فدراسیون‌ها منتخب و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن به شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دزفول، بندرماهشهر، بندر امام، دشت آزادگان، شوشتر، مسجد سلیمان و هویزه سفر می‌کنند.

 

نظر شما