شناسهٔ خبر: 24242554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم جامعه معلولان مازندران درآستانه دبل قهرمانی در لیگ برتر والیبال نشسته کشور

ساری - ایرنا - تیم والیبال نشسته جامعه معلولان مازندران با کسب سیزدهمین پیروزی متوالی خود در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاههای ایران ، در آستانه قهرمانی در فصل جاری این مسابقات قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تیم عصر چهارشنبه در هفته سیزدهم این مسابقات، میزبان خود تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و برای دومین سال متوالی به قهرمانی در این مسابقات نزدیک تر شد.
سرمربی تیم جامعه معلولان مازندران چهارشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت : تیم ما امسال با نفراتی که در اختیار داشتیم، تیمی کامل و هماهنگ بود و خوشبختانه در 13 مسابقه این فصل حتی یک شکست هم نداشتیم.
نقی مهدوی افزود : آخرین دیدار مسابقات امسال برابر تیم گسترش فولاد تبریز ، تیم دوم جدول این مسابقات است که در خانه حریف برگزار می شود و برای کسب مقام قهرمانی نیاز به یک ست این دیدار داریم.
وی ادامه داد : با توجه به بازی رفت که با نتیجه 3 بر 1 این تیم را در بابلسر شکست دادیم ، پیروزی برابر این تیم در تبریز دور از دسترس نیست.
سرمربی تیم جامعه معلولان مازندران گفت : همه چیز برای قهرمانی تیم ما فراهم است . ما برای کسب مقام قهرمانی رقابت های امسال هم برنامه ریزی کرده بودیم و خوشحال هستیم که خیلی زود به این مهم می رسیم.
مهدوی افزود : خیلی دوست داشتیم که در بازی آخر در خانه برگزار می کردیم و جشن قهرمانی می گرفتیم ، اما با تلاش بازیکنان تیم قطعا با جام قهرمانی به استان بازخواهیم گشت.
شاگردان نقی مهدوی در تیم جامعه معلولان مازندران عصر امروز تیم شهرداری این شهر را در 3 ست متوالی و با امتیازهای (25 بر 13 )، ( 25 بر19)و ( 25 بر12) شکست دادند.
تنها نماینده مازندران در رقابت های این فصل با در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوشی همچون داود علیپوریان کاپیتان تیم ملی و مرتضی مهرزاد ، مجید لشکری و رمضان صالحی سه ملی پوش مازندرانی و احمد ایری ملی پوش گلستانی و بازیکن سابق و باتجربه تیم ملی ، سعید ابراهیمی به همراه چند بازیکن باتجربه از امیدهای اصلی کسب قهرمانی بوده است .
نماینده مازندران در فصل گذشته این مسابقات نیز با عنوان بهزستی مازندران قهرمانی لیگ را از آن خود کرده بود.
مسابقات امسال لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاههای کشور با حضور هشت تیم هیات قم ، پالایش نفت آبادان ، هیات اراک ، ذوب آهن اصفهان ، روان کارهای گلستان ، شهرداری ارومیه، گسترش فولاد تبریز و جامعه معلولان مازندران درحال برگزاری است.
7327/1654

انتهای پیام /*

نظر شما