شناسهٔ خبر: 24242397 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

ربایندگان آشنا،فیلمبردار جوان را به کمپ ترک اعتیاد بردند

فیلمبردار جوان که قربانی نقشه آدم ربایی برادرانش شده بود، به‌عنوان معتاد به یک کمپ ترک اعتیاد سپرده شد اما زمانی که نتوانست به مسئولان کمپ ثابت کند اعتیاد ندارد، دست به اعتصاب غذا زد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / 15 روز قبل مرد جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و از ربوده شدنش توسط دو برادرش و 4 کارگر کمپ خبرداد. او گفت: من فیلمبردار  و خواهرزاده یکی از کارگردان‌های سرشناس ایران هستم. علاوه بر فیلمبرداری، در کار ساخت و ساز ملک نیز فعالیت دارم. مدتی قبل متوجه شدم که مقدار زیادی از وسایل ساختمان نیمه سازم به سرقت رفته است. به دو برادرم که مدت هاست اعتیاد به مواد مخدر دارند مشکوک شدم. آنها قبلاً هم چنین  کاری کرده بودند اما به روی خودم نیاوردم ،اما این بار نتوانستم خلافکاری هایشان را نادیده بگیرم و با بررسی دوربین‌های مداربسته شک‌ام به یقین تبدیل شد.بنابراین به سراغ برادرهایم رفتم و از آنها خواستم اموالی را که سرقت کرده‌اند برگردانند. اما آنها به حرف هایم توجهی نکردند. تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم و برادرهایم زمانی که از این ماجرا باخبر شدند نقشه ربودن مرا طراحی کردند. دو هفته قبل زمانی که مقابل در خانه مان، به همراه مادرم قصد سوار شدن  ماشینم را داشتم ، چهار مرد از خودرویی پیاده شدند. مردان خودشان را مأمور کمپ ترک اعتیاد معرفی کردند و با زور و درحالی که شوکر و افشانه در دست داشتند، مرا سوار ماشین خودشان کردند. هر چه به آنها گفتم که من معتاد نیستم و شما اشتباه می‌کنید، آنها در پاسخ گفتند هر کسی که دوست ندارد ترک کند همین حرف‌ها را می‌زند. اصرارهای من بی‌فایده بود و درنهایت آنها مرا به کمپ ترک اعتیادی در غرب تهران بردند.

مرد جوان گفت:« به کمپ که رسیدیم به آنها گفتم از من تست اعتیاد بگیرید و اگر جواب منفی بود اجازه بدهید که من بروم. اول آنها قبول کردند اما بعد که جواب منفی را دیدند، بازهم مرا رها نکردند. آنها مرا کتک زدند به همین خاطر درحالی که راهی برای فرار نمی‌دیدم؛ به ناچار دست به اعتصاب غذا زدم. در این مدت هیچ غذایی نخوردم و بشدت حالم بد شد اما به من اجازه خروج نمی‌دادند. از طرفی وقتی مرا به زور ربودند، مادرم با برادر بزرگم تماس گرفته و موضوع را خبرداده بود. برادر بزرگم نیز از همان روز شروع به جست و جو در کمپ‌ها کرده و درنهایت مرا در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد پیدا کرد. دهمین روز بود که برادرم مرا پیدا کرد و من که مجروح بودم و  غذا  هم نخورده بودم به بیمارستان انتقال یافتم. حالا پس از بهبودی از برادرهایم و 4 کارگر کمپ شکایت دارم.»پس از  شکایت فیلمبردار جوان، به دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای بررسی اظهارات مرد جوان و دستگیری عاملان آدم ربایی آغازشد.

نظر شما