شناسهٔ خبر: 24242271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با سخنرانی آیت الله یزدی:

اولین اجلاسیه منشور روحانیت در قم برگزار می‌شود

قم -  دبیر ستاد رونمایی از منشور حوزه و روحانیت گفت: اولین اجلاسیه منشور روحانیت فردا پنج‌شنبه همراه با رونمایی از این اثر و با سخنرانی آیت الله یزدی در دارالشفاء برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مهدی‌زاده در نشست خبری مراسم رونمایی از منشور حوزه و روحانیت که غروب چهارشنبه در کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: سال ۱۳۶۷ امام خمینی(ره) پیام تاریخی و مهمی را به حوزه دادند که تحت عنوان منشور حوزه و روحانیت بود. این پیام مدتی بعد از رحلت امام مغفول یا فراموش شد که موسسه حدیث لوح و قلم تدوین این منشور را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه این اثر طی ۱۰ سال تلاش و جمع آوری و در ۱۵ مجلد تولید شده است، گفت فردا سوم اسفند در اجلاسیه منشور روحانیت منشور حوزه و روحانیت به دست آیت الله اعرافی و با سخنرانی آیت الله یزدی رونمایی می‌شود.

 دبیر ستاد رونمایی از اثر منشور حوزه و روحانیت عنوان کرد: این اثر شرح مبسوطی از سخنان مقام معظم رهبری، مطالبات و فرمایشات ایشان درخصوص حوزه و روحانیت است.

وی افزود: بعد از رونمایی نشست‌هایی با عنوان نشست حوزه دین و ترویج و گفتمان سازی خواهیم داشت و جلساتی برای بررسی و حتی نقد آن برگزار می‌کنیم.

حجت السالام مهدی‌زاده با بیان این که هدف ما تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه و جامعه است، ابراز داشت: ترویج بیانات مقام معظم رهبری برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: این اثر بعد از رونمایی تقدیم  کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای مطالعه و بهره‌وری می‌شود.

نظر شما