شناسهٔ خبر: 24242220 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خرم‌آباد|۳۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های لرستان معرفی شد

R41450/P1377/S6,72/CT11

معاون استاندار لرستان گفت: ۳۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های لرستان معرفی شده است و متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر می‌توانند در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، گودرز امیری امشب در حاشیه کارگروه اشتغال استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد سه هزار و 700 طرح اشتغال‌زایی در قالب 500 میلیارد تومان بررسی و در اختیار بانک‌ها قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه سهم استان 464 میلیارد تومان است افزود: مبلغ 187 میلیارد تومان آن ابلاغ و تخصیص داده‌شده است؛ چنانچه این طرح‌ها در بانک‌ها تصویب شود، امکان پیگیری مابقی تسهیلات هم وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اینکه تاکنون 11 میلیارد تومان از مبلغ 187 میلیارد تومان پرداخت‌شده است عنوان کرد: پرونده مابقی تسهیلات هم در دست تکمیل است و در صورت تکمیل و نبود مشکل، پرداختی‌ها بیشتر می‌شوند؛ اعتبارات دوساله است و قابل‌انتقال به سال آینده نیز است.

وی به مشکلات پرداختی در این زمینه اشاره و تصریح کرد: همه مشکل از بانک‌ها نیست و متقاضیان گاهی به دلیل عدم فراهم‌سازی شرایط همانند تضمین بانکی و... نمی‌توانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

امیری خاطرنشان کرد: متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات رونق و فراگیر روستایی به بانک‌ها معرفی می‌شوند بایستی در سامانه کارا ثبت‌نام کنند، به متقاضیان اجازه دادیم قبل از راه‌اندازی سامانه کارا، پرونده‌هایشان را به‌صورت دستی ثبت کنند که این اقدام به دلیل تسهیل در سیستم کاری صورت گرفت تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان اظهار داشت: مقرر شد بعد از راه‌اندازی سیستم کارا کسانی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/ش

نظر شما