شناسهٔ خبر: 24242206 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مارکوس آلونسو:

بازی مقابل بارسلونا تا لحظه آخر دشوار خواهد بود

مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی تاکید کرد تیمش ترسی از بارسلونا ندارد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب علیرغم ارائه یک نمایش بهتر، روی اشتباه کریستنسن نهایتا برابر بارسلونا متوقف شد تا امید صعود این تیم کاهش یابد.

 

آلونسو گفت: "ما ترسی از بارسلونا نداریم. ما در حال حاضر در لیگ برتر بازی های مهمی در پیش رو داریم و باید روی آنها تمرکز کنیم، اما پس از آن ما باید برای بازی برگشت به خوبی آماده شویم. ما باید تلاش کنیم که یک نمایش خوب دیگر داشته باشیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

 

 

من فکر می کنم که ما بازی را به خوبی کنترل کردیم،  خیلی خوب دفاع کردیم و من کمی ناامیدم که پیروز نشدیم. البته چلسی نمایش مثبتی داشت و ما نشان دادیم می توانیم مقابل یک تیم بزرگ مانند بارسلونا برنده شویم. فارغ از آن اشتباه، ما بازی کاملی ارائه دادیم؛ اما این اتفاق ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. حالا این اتفاق رخ داده است و حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم، نه آنچه اتفاق افتاده است.

 

اتفاقی که برای کریستنسن رخ داد ممکن بود برای هر کسی رخ دهد. ما مجبور شدیم بازی کنیم، چون امکان این وجود نداشت 90 دقیقه تنها ضد حمله بزنیم و این فقط یک اشتباه بود.

 

این فصل اگرچه برای چلسی خیلی خوب نبوده؛ اما سالی فوق العاده برای کریستنسن بوده است. ما کنار هم می بریم، می بازیم و به تساوی می رسیم. 90 دقیقه دیگر بازی کردن مقابل بارسا شیرین اما تا لحظه آخر دشوار خواهد بود."

نظر شما