شناسهٔ خبر: 24242125 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بررسی مهدویت در جامعه اسلامی

برنامه عطر عاشقی جمعه 4 اسفند ماه با موضوع «توجه به مهدویت عامل حرکت جامعه اسلامی» بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. ارسطو خوش رزم، امیر حسین صدیق، سعید امیرسلیمانی و راضیه برومند بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم پیوستند. «برداشت 4» عنوان برنامه جدید و تخصصی شبکه چهار در حوزه فیلم کوتاه است. آصف علی خان دورانی، سفیر پاکستان امشب 6 اسفندماه مهمان برنامه سفیران خواهد بود. وضعیت اجرای عدالت در برنامه امشب پایش با حضور کارشناسان و مسئولان اجرایی تحلیل و بررسی خواهد شد. مسئول دبیرخانه نخستین رزمواره مدافعان حرم گفت: طبق وعده داده شده اسامی کاندیداهای رزمواره اعلام شد. تصویربرداری سریال «از یادها رفته» به کار گردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان از مرز 30 درصد گذشت. شکی نیست محیط‌زیست با همه انسان‌ها ارتباط دارد و این آب و خاک و هوا و زمین و درخت، سرمایه‌هایی هستند که نسل در نسل به ما رسیده و حفظ و نگهداری‌شان برای نسل‌های آینده لازم است. با این حال هنوز عده زیادی از شهروندان و افراد جامعه هستند که نسبت به چگونگی حفظ این گنجینه‌ها بی‌اطلاعند و از لزوم حفظ آن و چگونگی آسیب نزدن به این سرمایه‌ها آگاهی چندانی ندارند. نحوه شرکت در بزرگترین مسابقه تلویزیونی «پنج ستاره» اعلام شد. مجموعه «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری از شنبه 5 اسفندماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما پخش می شود. فصل جدید برنامه «بوم گرد» از امشب 5 اسفند به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. سعید محمدزاده عکاس طبیعت و دارنده جوایز بزرگ عکاسی مهمان «مهمانخانه» شبکه چهار می شود. فصل سوم مسابقه گویندگی و اجرای« یک، دو صدا» با موضوع طنز و سرگرمی از امروز پنجم اسفند آغاز می شود. مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکس یادگاری در کنار ایلیا دانشی کودکی که در هواپیمای تهران - یاسوج حضور داشت، اینستاگرامش را به روز کرد. شب گذشته، مهران مدیری با میترا حجار درباره مشکلات محیط زیستی کشورمان گفتگو کرد. به دنبال فاجعه ی سقوط هواپیمای ای تی آر شرکت آسمان ، هنرمندان و چهره های شاخص در فضای مجازی صفحات شخصی خود را متفاوت تر از همیشه به روز کردند. شب گذشته مهران مدیری، میزبان سامان احتشامی پیانیست کشورمان بود. چند سالی است او را

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی با حضور در آستان مقدس امامزادگان معصوم (ع) شهرستان دلیجان پیرامون موضوع فوق برای حاضران سخنرانی می کند و حاج حمید رمضانپور مداحی این مراسم را بر عهده دارد.

بنا بر این گزارش، برنامه عطر عاشقی کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سید ناصر سجادی جمعه هر هفته ساعت 16 با اجرای سید رضا نواب بر روی آنتن می رود و وله های مناسبتی، پخش دعای فرج و..... از بخش های این برنامه است.

برنامه عطر عاشقی روز جمعه 4 اسفند ماه بصورت و مستقیم از شبکه پنج سیما و شبکه استانی آفتاب پخش می شود.

نظر شما