شناسهٔ خبر: 24242124 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

از سوی سامسونگ

تولید پنل‌های اولد کاهش می یابد

سامسونگ دیسپلی که وظیفه تولید پنل‌های اولد (OLED ) در گوشی های جدید و پرچمدار آیفون ۱۰ (آیفون ایکس) را برعهده داشت، حالا تحت تاثیر کاهش تقاضای بازار و استقبال کم کاربران از این گوشی جدید اپل مجبور شد تولید پنل های اولد را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /به نقل از وب سایت سی نت، طبق گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ در سه ماهه نخست منتهی به ماه مارس سال جاری ۲۰۱۸ میلادی باید تنها ۲۰ میلیون واحد یا حتی کمتر پنل اولد برای اپل تولید کند این در حالی است که برآورد می شد در همین مدت زمان، بالغ بر ۴۵ تا ۵۰ میلیون واحد پنل اولد تولید شود.

سامسونگ هنوز در واکنش به این گزارش های منتشر شده مبنی بر کاهش تولید پنل های اولد در حد فاصل ماههای آوریل تا ژوئن آینده، پاسخی نداده است.  بر اساس برخی از اخبار منتشر شده در یک ماه گذشته، اپل قصد دارد در سه ماهه نخست سال جاری میلادی میزان تولید آیفون ۱۰ را به نصف کاهش دهد.

گزارش‌های Nikkei، حاکی از آن است که اپل باوجود پیش‌بینی‌های پرفروش خود از آیفون ۱۰، نتوانست آنگونه که انتظار می‌رفت در فصل تعطیلات سال نو این محصول را به فروش برساند و میزان فروش آن در مناطقی همچون آمریکا، اروپا و چین که بزرگترین سهم بازار آیفون را به خود اختصاص داده‌اند، بسیار کمتر از آن چیزی که برآورد شده بود. تحلیلگران بسیاری قیمت بالای این محصول جدید را علت استقبال کمتر از حد انتظار کاربران در جهان می‌دانند.

نظر شما