شناسهٔ خبر: 24240648 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

علی مدبر؛

چهره شهر با برنامه‌های نوروزی سازمان سیما،منظر و فضای سبز تبریز رنگ تازه‌ای می‌گیرد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از برنامه این سازمان برای ایام نوروز خبر داد و گفت: این سازمان آمادگی کامل برای اجرای برنامه های متنوع نوروزی را دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش آناج به نقل از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در خصوص  اجرای طرح استقبال از بهار توسط این سازمان صورت گرفته است، اظهار داشت: این سازمان برای ورود به سال نو برنامه های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.
 
مدبر افزود: اجرای صحیح طرح استقبال از بهار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا کند که بر این اساس این سازمان  ضمن زیبا سازی سطح شهر اقدامات مطلوبی را برای ایام نوروز در نظر گرفته است.
 
مدیرعامل سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری تبریز با اشاره به نزدیک شدن  هفته درختکاری ضمن دعوت از شهروندان  برای کاشت درخت در روز درختکاری، گفت:  از آنجا که افزایش سرانه فضای سبز جزو اولویت‌ برنامه‌های سازمان در این روز است، هماهنگی‌هایی لازم برای کاشت درخت در سطح مناطق صورت گرفته است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تجهیز و آماده سازی کلیه بوستانهای شهر از لحاظ تسهیلات رفاهی مورد نیاز مسافرین، هرس و مرتب کردن عرصه های فضای سبز همچنین رنگ آمیزی و بهسازی این فضاها در قالب طرح استقبال از بهار از جمله اهم برنامه‌ها و اقدامات اجرایی  این سازمان در این ایام خواهد بود.
 
 مدبر در پایان از اجرای  هفت سین های

نظر شما