شناسهٔ خبر: 24240499 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غیبت اوزیل و رمزی برابر یاران قدوس

بنا بر اعلام آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال، اوزیل و رمزی در دیدار برگشت این تیم مقابل اوسترشوند سوئد در لیگ اروپا غایب خواهند بود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانآرون رمزی و مسوت اوزیل دو هافبک ملی پوش آرسنال دیدار برگشت این تیم برابر اوسترشوند در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را از دست دادند.این بازی روز پنج شنبه (فردا) به میزبانی توپچی ها برگزار خواهد شد.
اما آرسن ونگر، سرمربی آرسنال ، امیدوار است که این دو بازیکن هفته آینده در دیدار فینال جام اتحادیه برابر منچسترسیتی حضور داشته باشند.
ونگر در دیدار رفت مقابل حریف سوئدی تیم کاملی را به سوئد برد و به پیروزی 3-0 دست یافت و حالا در دیدار برگشت می تواند به بازیکنانش جوانتر خود فرصت بازی بدهد.

اوزیل و رمزی روز چهارشنبه در تمرین تیم اصلی حضور داشتند اما ونگر گفت: اوزیل این هفته درگیر بیماری بوده ؛ در حالی که رمزی ملی پوش ولزی نیاز به زمان بیشتری دارد تا پس از پشت سر گذاشتن آسیب های کشاله ران، آمادگی خود را ثابت کند.

ونگر در یک کنفرانس خبری گفت: " (اوزیل) روز دوشنبه و سه شنبه در بستر بیماری بود." "من مطمئنا او را بازی می دادم، اما به دلیل بیماری، او مجبور خواهد شد فردا سخت کار کند و به همین دلیل در ترکیب نخواهد نبود.

"رمزی فردا در تیم نیست، او یک جلسه تمرین خوب داشت. ما از امروز تا روز یکشنبه ( فینال جام اتحادیه) آمادگی و پیشرفت او را بررسی خواهیم کرد.حضور او را منتفی نمی دانم."

ونگر تأیید کرد که در غیاب اوزیل، هنریک میختاریان مسئولیت ایجاد فرصت گلزنی را به عهده خواهد داشت و دنی ولبک در ترکیب اصلی خواهد بود.

دروازه بان دیوید اوسپینا، که در این فصل برای اکثر مسابقات آرسنال  در لیگ اروپا انتخاب شده است، جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.

آرسنال در لیگ برتر ششم است و هشت امتیاز از چلسی رده چهارمی کمتر دارد و باید در انتهای فصل جزو 4 تیم برتر باشد و یا قهرمان لیگ اروپا شود تا بتواند جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد.


ونگر می گوید: "ما باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم. (لیگ اروپا) یکی از اولویت های ما است؛ ما می خواهیم در این بازی ها خوب کار کنیم، اما ایده آل ما این است که می خواهیم از طریق لیگ برتر به لیگ قهرمانان بازگردیم."

انتهای پیام/


غیبت اوزیل و رمزی برابر اوسترشوند

 

نظر شما