شناسهٔ خبر: 24240432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش جنتی به درگیری‌ دراویش با نیروی انتظامی /تشکر جهانگیری از مدیریت هوشمندانه پلیس

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت:رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت تعدادی از نیروهای سرافراز انتظامی و بسیج را در حوادث و اغتشاشات اخیر تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

متن پیام تسلیت آیت‌الله جنتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

تامین امنیت و آرامش مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر قربانی گرفت و در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سه تن از دلاورمردان نیروی انتظامی و یک نفر از بسیجیان فداکار، مظلومانه در این راه جان باختند.

اینجانب شهادت این عزیزان را به خانواده‌های داغدار، فرماندهی محترم و کارکنان ازخودگذشته نیروی انتظامی و بسیجیان مخلص تسلیت می‌گویم و از خداوند مهربان علو درجات این شهدای گرانقدر را خواستارم.

انتظار است نهادهای مسئول، این حادثه را با سرعت و به‌دقت بررسی کنند و ضمن ارائه گزارش شفاف به مردم مومن ایران، با مقصرین این حادثه تاسف‌بار، با قاطعیت برخورد کنند

مدیریت هوشمندانه ناآرامی‌های اخیر از نگاه هیچ ناظر منصفی پنهان نمی‌ماند

ایلنا نوشت:

معاون اول رییس جمهور در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت مظلومانه تعدادی از مأموران فداکار نیروی انتظامی و بسیج در حوادث تأسف انگیز چند روز اخیر را تسلیت گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

شهادت مظلومانه تعدادی از مأموران فداکار نیروی انتظامی و بسیج در حوادث تأسف انگیز چند روز اخیر، ملت ایران را که همواره قدردان تلاش های صادقانه حافظان نظم و امنیت جامعه هستند، داغدار کرد.

بدون تردید خویشتنداری پلیس و نیروهای امنیتی و انتظامی در مدیریت هوشمندانه، صبورانه و سنجیده ناآرامی های اخیر که علی رغم شهادت و مجروحیت تعدادی از نیروهای خدوم خود، مقتدرانه و بدور از خشونت تلاش کردند با حداقل خسارت و تلفات، نظم و امنیت را برقرار کنند، از نگاه هیچ ناظر منصفی پنهان نخواهند ماند.

امروز هر اقدام ضد امنیتی، افراطی و خشونت آمیز از سوی هر گروه، تفکر و جریانی محکوم و خلاف خواست مردم متمدن و بزرگ ایران است و ضرورت حفظ هوشیاری آحاد جامعه و دلسوزان ملک و ملت و تلاش برای تقویت وحدت و انسجام ملی و پرهیز از هر گونه اقدام تفرقه افکنانه، بیش از پیش احساس می شود.

شهادت این عزیزان را به عموم ملت قدرشناس ایران، خانواده های بزرگوار و همکاران ارجمند آنها در نیروی انتظامی و به ویژه به جنابعالی که سهم مهم و ارزشمندی در مدیریت منطقی و خردمندانه این حوادث داشتید، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

29214

نظر شما