شناسهٔ خبر: 24240386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کیانی و مهدی‌‍ پور پاسورهای خوب ناکام (عکس)

مهدی مهدی پور و مهدی کیانی دو هافبک تدافعی تیم تراکتورسازی در میان 10 پاسور برتر آسیا طی دو هفته ابتدایی این رقابت های قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه،" تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان هفته ی سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بدترین نتایج نماینده های ایرانی حاضر در این مسابقات را کسب کرده و بدون امتیاز در رتبه ی انتهایی گروه اول این رقابت ها قرار گرفته است.


شاگردان ساغلام در دیدار اول و در شرایطی که میزبان بودند در ورزشگاه السیب امارات برابر الاهلی عربستان با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کردند و در دیدار دوم برابر الغرافه ی قطر و در روزی که طارمی ستاره ی میدان بود و سرخپوشان تبریزی با بدشانسی های زیادی مواجه شدند، با شکست سنگین سه بر صفر زمین مسابقه را ترک کردند.


با این حال مهدی کیانی و مهدی مهدی پور دو هافبک تدافعی تراکتورسازی به ترتیب با 167 و 154 پاس در میان 10 پاسور برتر لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند، تا مشخص شود این تیم در بخش میانی زمین کیفیت خوبی دارد و برای صعود به مرحله ی بعدی مسابقات باید عملکرد بهتری در گلزنی و خط دفاعی خود داشته باشد.

 

 


گفتنی است احسان پهلوان وینگر تکنیکی تراکتورسازان نیز در پایان هفته ی دوم نمایش های خوبی داشته و با ایجاد 7 موقعیت گلزنی برای هم تیمی های خود، دومین بازیکن برتر از این حیث در پایان روز دوم مسابقات است.

 

نظر شما