شناسهٔ خبر: 24240350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

صعود دو بوکسور دیگر به یک‌چهارم تورنمنت بلغارستان

بوکسورهای اوزان ۶۹ و ۷۵ کیلوگرم ایران توانستند با پیروزی مقابل رقبای خود راهی مرحله یک چهارم تورنمنت بین‌المللی بلغارستان شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، از روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ تورنمت بین‌المللی بوکس بلغارستان به میزبانی شهر "صوفیه" این کشور آغاز شده است که تیم ملی ایران نیز با ۷ بوکسور در این رقابت‌ها حضور دارد. تا پیش از بازی‌های امروز(چهارشنبه) دو بوکسور ایران راهی مرحله یک‌چهارم و یک بوکسور دیگر حذف شده بودند که امروز نیز دو بوکسور اوزان ۶۹ و ۷۵ کیلوگرم ایران نیز راهی مرحله یک‌چهارم شدند.

 

اما در ادامه رقابت‌های بین‌المللی بوکس بلغارستان در شهر صوفیه پایتخت این کشور، سجاد کاظم‌زاده دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا و سید شاهین موسوی در اوزان ۶۹ و ۷۵ کیلوگرم به روی رینگ رفتند و با پیروزی برابر حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

ابتدا سجاد کاظم‌زاده نماینده وزن ۶۹ کیلوگرم ایران، در دور نخست به مصاف پیتر دراگانوف از کشور میزبان(بلغارستان) رفت و در پایان با برتری مقابل این بوکسور راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کاظم‌زاده برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید از سد بوکسور آفریقای جنوبی بگذرد.

 

همچنین سید شاهین موسوی نیز در وزن ۷۵ کیلوگرم به عنوان دومین نماینده ایران در دور نخست به مصاف "جین لوک دیوید" از موریتیس رفت و با شکست حریف خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. موسوی نیز برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی باید حریفی از اسپانیا را شکست دهد.

آخرین نماینده ایران در روز سوم این رقابت‌ها سید دانا اسماعیل‌زاده در وزن ۶۴ کیلوگرم است که پس از استراحت در دور نخست باید به مصاف ژیراج از هند برود.

 

پیش از این نیز رضا سلیمان‌فرد در وزن ۵۲ و سالار غلامی در وزن ۹۱ کیلوگرم با پیروزی برابر رقبایشان راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بودند. سجاد محمدپور در وزن ۵۶کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

برچسب‌ها:

نظر شما