شناسهٔ خبر: 24240301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عهدی: برابر بانک سرمایه تسلیم بودیم/ حریف بی‌نقص بازی کرد

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با امیدواری به دیدار برگشت گفت: بازیکنانم در جریان دیدار تحت تاثیر بازی بی نقص بانک سرمایه قرار گرفته بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مرتضی عهدی پس از شکست سه بر صفر تیم پیکان تهران برابر میزبانش بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران درباره این دیدار گفت: در ابتدا به هر دو تیم و به خصوص بازیکنان بانک سرمایه به خاطر ارائه یک بازی زیبا خسته نباشید می‌گویم. باید اعتراف کنم که ما تحت تاثیر بازی خوب و کم اشتباه حریف قرار گرفته بودیم و تا پایان بازی نتوانستیم از لحاظ روحی خودمان در آماده کنیم.
او ادامه داد: خیلی وقت بود که چنین بازی زیبایی را از تیم بانک سرمایه ندیده بودم و به نظرم آنها آخرین بار در جام باشگاه های جهان و در دیدار اول برابر نماینده لهستان اینگونه کم اشتباه بازی کرده بودند. ما نتوانستیم توانایی‌های اصلی خودمان را نشان دهیم اما امیدوارم در دیدار برگشت بتوانیم نتیجه را جبران کنیم.
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران افزود: نسبت به بازی آخرمان با شهرداری ورامین شرایط و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم اما همانگونه که گفتم پس از سوت آغاز بازی و در جریان دیدار تحت تاثیر عملکرد بی نقص بانک سرمایه قرار گرفته بودیم و علاوه بر این مسئله متاسفانه شانس هم با ما یار نبود.
مرتضی عهدی در پایان با ابراز امیدواری به دیدار برگشت برابر بانک سرمایه گفت: در دیدار امروز برابر حریف ما کاملا تسلیم بودیم اما سعی می‌کنیم با پوشش نقاط ضعفمان بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
انتهای پیام

نظر شما