شناسهٔ خبر: 24240202 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ؛

برگزیدگان ششمین سوگواره عکس محرم معرفی شدند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: با اعلام رای داوران، برگزیدگان ششمین سوگواره عکس محرم در دو بخش کودک و نوجوان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش آناج به نقل از مهر، هادی یوسف زاده با اعلام این خبر افزود: فراخوان این سوگواره در شهریور ماه سال جاری منتشر و از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند خواسته شده‌ بود عکس‌های خود را در موضوعات مرتبط با محرم ارسال نمایند.
 
وی ادامه داد: داوران این سوگواره پس از بررسی بیش از یک هزار عکس راه‌یافته به این سوگواره آراء خود را اعلام کردند که در بخش کودک رضا اکبری از مرکز شماره ۵ کانون تبریز، ابوالفضل خسروی از هشترود و امیرحسین نیک‌پیران از مرکز شماره ۲ کانون تبریز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
 
یوسف زاده همچنین اضافه نمود: در بخش نوجوان نیز میلاد وادی از کلیبر، مریم توفیقی از اهر و محدثه نبوی از هشترود موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
 
وی تصریح کرد: در بخش ویژه تبریز ۲۰۱۸ که اختصاص به ثبت عزاداری‌های ایام محرم در تبریز داشت، عرفان آدی‌گوزلی از تبریز، به عنوان برگزیده معرفی شد.
 
یوسف زاده تلاش برای تببین اهداف و فلسفه قیام عاشورا برای کودکان و نوجوانان، معرفی آیین‌های عزاداری حضرت‌سید الشهدا و نقش کودکان در عزاداری‌های محرم از اهداف برگزاری این سوگواره عنوان کرد.

نظر شما