شناسهٔ خبر: 24240164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار ایلام:

جزیره ای برخورد کردن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی را مختل می کند

ایلام-استاندار ایلام گفت: جزیره ای برخورد کردن برخی مدیران دستگاه های اجرایی روند تحقق مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی را دچار اختلال می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر،  قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات پیشرو در بر طرف کردن معضلات واحدهای تولیدی هماهنگ نبودن برخی دستگاه های اجرایی است.

وی اضافه کرد: بسیاری از موانع اصلی در فرایند تولید و رونق فضای کسب و کار با تصمیمات به موقع مدیران قابل حل شدن است و نیازی نیست برای هر مسئله کوچکی از وزارتخانه های مطبوعه کسب تکلیف شود چرا که قانون صراحت داشته و مدیران می توانند تصمیمات لازم را بدون مشورت با مقام بالادستی اتخاذ کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: متاسفانه برخی مدیران از شجاعت و توانایی لازم برای گرفتن تصمیم عاجز و ناتوان هستند و این مدیران نمی توانند وظایف محوله را که همانا کمک به فرایند تولید است به درستی انجام دهند مدیر کارآمد باید به قوانین مربوطه اشراف کامل داشته باشد و اگر این موضوع تحقق پیدا کند خواهد توانست در لابلای قوانین راهکارهای حل و فصل مشکلات را پیدا کند.

استاندار ایلام اضافه کرد: نقش بانک های عامل نیز در این فرآیند بسیار تعیین کننده است چرا که بخش قابل توجهی از واحدهای مشکل دار داشتن معوقات بانکی و نبود نقدینگی را مهم ترین معضل خود عنوان می کنند.

سلیمانی دشتکی گفت: حضور مدیران عامل بانک ها در جلسات اقتصاد مقاومتی باید مستمر باشد چرا که برخی اوقات نیاز به همکاری این بانک ها برای حل موانع پیشروی تولید احساس می شود که می توان در همین جلسات تصمیمات لازم را برای همراه کردن بانک ها اتخاذ کرد.

نظر شما