شناسهٔ خبر: 24239463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| پیشگیری از تخلفات احتمالی در شهرداری اردبیل مبنای کار قرار دارد

R41374/P1377/S6,49/CT11

شهردار اردبیل گفت: پیشگیری از وقوع هرگونه تخلفات احتمالی در مجموعه شهرداری اردبیل الزامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان ظهر امروز در جلسه سلامت اداری که با حضور معاونان و مدیران مناطق برگزار شد اظهار داشت: پیشگیری از وقوع هرگونه تخلفات احتمالی در مجموعه شهرداری اردبیل الزامی است و در این زمینه برای ارتقای سلامت نظارت و بازرسی‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که حفظ و صیانت از حقوق شهروندی برای ما یک اولویت اساسی و ضروری است افزود: در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در این راستا به ا هداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

شهردار اردبیل گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر در راستای ارتقای سلامت اداری و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان تاکنون برنامه‌ریزی‌های اساسی و هدفمندی انجام یافته و تلاش در این زمینه باید مستمرتر و مداوم‌تر باشد تا خروجی‌های مناسبی را به دست آوریم.

لطف‌اللهیان بیان کرد: بازنگری در برخی قوانین می‌تواند در بهبود وضعیت شیوه‌های اداری نقش قابل توجهی ایفا کند که به همین منظور در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی و هدفمندی مبنای کار قرار گرفته و تلاش بر این است که با انجام این اقدامات بتوانیم شاهد ارتقای سلامت اداری باشیم.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید در ارتباط با مبارزه با فساد اداری گام بردارند و این را به عنوان یک وظیفه و رسالت خطیر برای خود بدانند و احساس مسئولیت کنند چرا که ادای دین در مقابل شهروندان یک اصل اساسی است که نباید به هیچ وجه نادیده گرفته شود و به طور حتم در غیر این صورت هیچ اغماضی در برخورد با سواستفاده کنندگان در کار نخواهد بود.

شهردار اردبیل گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر اقدامات نظارتی و بازرسی به طور مطلوب و مناسب بوده و این کمیته در ارتباط با تدوین شاخص‌های سلامت، سنجش، پایش و ایجاد سلامت اداری، تدوین برنامه بهبود فرهنگ سازمانی مبتنی بر اصلاح رفتار مدیران و کارکنان و تثبیت حقوق شهروندی اقدامات مناسبی را مبنای کار قرار داده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما