شناسهٔ خبر: 24239117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله موسوی جزایری هشدار داد؛

تلاش وهابیت انگلیسی برای انحراف فکری جوانان/ لزوم هوشیاری جدی حوزه‌های علمیه

حوزه/ وظیفه ما در این مقطع زمانی سنگین‌تر از گذشته بوده و باید جوانان میهن عزیزمان بیش از پیش از فضای فکری دشمنان به ویژه فرق انحرافی مصون داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز طی سخنانی در موسسه سید الشهداء(ع) اهواز، حضرت فاطمه(س) را افضل زنان عالم دانست و اظهارداشت: در روایت آمده است که «پیامبر(ص) فرموند زمانی که دخترم فاطمه(س) در محراب بایستد انواری از او ساطع می‌شود و به مانند ستارهای آسمان ایشان در زمین نورافشانی می‌کنند» پس خوشا به حال زنانی که سر تعظیم و ارادت به ساحت ملکوتی حضرت فاطمه زهرا(س) فرود آورده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ایام فاطمیه را زمانی برای بیعت با آن حضرت دانست و تصریح کرد: هر طور که رضایت قلب فاطمه زهرا(س) است، باید رفتار کنیم، چراکه سعادتمندی ما در دنیا و آخرت درگرو همین مهم است.

وی با تأکید بر اینکه امروز پرچم ولایت حضرت علی(ع) و فاطمه(س) برافراشته شده است، گفت: بر همه رهروان راه اهل‌بیت(ع) به ویژه روحانیت حوزه‌های علمیه لازم و واجب است که در جهت افراشته نگاه‌داشتن پرچم هدایت مردم، تلاش و جان‌فشانی کنند.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به تهاجم اعتقادی دشمنان در مناطق محروم استان خوزستان، تصریح کرد: در زمانی که شیاطین دست در دست هم گذاشته‌اند تا ریشه به اعتقادات مردم زنند، باید هوشیار بود و اجازه تعرض به حریم فکری-اعتقادی جوانان این مرز و بوم را نداد.

امام جمعه اهواز، در پایان با بیان اینکه وهابیت انگلیسی برای انحراف فکری جوانان خوزستانی برنامه‌های سنگینی دارد، بر لزوم هوشیاری جدی حوزه‌های علمیه تأکید کرد و گفت: وظیفه ما در این مقطع زمانی سنگی‌تر از گذشته بوده و باید جوانان میهن عزیزمان بیش از پیش از فضای فکری دشمنان به ویژه فرق انحرافی مصون داریم.

نظر شما