شناسهٔ خبر: 24239096 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان|آموزش نکات ایمنی چهارشنبه‌ آخرسال برای شهروندان همدانی آغاز شد

R41405/P1494/S6,75/CT11

رئیس سازمان آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی همدان گفت: برای پیشگیری از آسیب‌ها و‌خطرات چهارشنبه آخر سال٬ آتش‌نشانان با حضور در مدارس به دانش‌آموزان آموزش چهره به چهره‌ می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان٬ محمد رضا بیاناتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آتش‌نشان با حضور درمدارس اصول ایمنی و شیوه‌های کاهش خطر حوادث به ویژه حوادث چهار شنبه‌سوری را به دانش‌اموزان آموزش می‌دهند.

وی تصریح کرد: این سازمان با هدف پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از حوادث به ویژه حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال اجرای طرح آموزش چهره به چهره دانش‌آموزان را آغاز کرده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه‌ این طرح از 23 بهمن آغاز شده و تا آخرین چهارشنبه سال ادامه دارد٬ افزود: در مرحله نخست٬ دانش‌آموزان مقطع ابتدایی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

بیاناتی گفت: مرحله نخست این طرح از مدارس مقطع ابتدایی ناحیه‌ یک‌ همدان آغاز شده و در ادامه مناطق و مقاطع دیگر آموزشی را نیز در برخواهد گرفت.

وی‌ با تاکید بر اهمیت آموزش و پیشگیری در برنامه‌های این سازمان٬ از آموزش 84 هزار و ‌178 نفر از شهروندان در 10ماهه امسال خبر داد و افزود: این آموزش‌ها بطور مستمر و در تمام طول سال ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و ‌خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه از آغاز سال 96 در اجرای طرح پایش سطح ایمنی اماکن 604 مورد بازدید از مراکز اداری، تجاری، درمانی ، اقامتی، تجمعی، مراقبتی، آموزشی و غیره انجام شده است، تصریح کرد: گزارش بازدید و دستورالعمل ایمنی به مراکز مذکور ابلاغ شد که باید توسط متولیان آن اجرایی شود.

بیاناتی  با اشاره به  اینکه 136 مورد بازدید از اماکن اسکان مسافران و ارائه  توصیه‌های ایمنی به مسافران و متولیان این مراکز درسال 96 انجام‌ شده است٬ تصریح کرد: این روند در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

نظر شما