شناسهٔ خبر: 24238211 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتصاب مدیرکل دفتر امور مرزی وزارت کشور

وزیر کشور در حکمی شهریار حیدری را به عنوان مدیرکل دفتر امور مرزی وزارت منصوب کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ در حکم رحمانی فضلی برای شهریار حیدری آمده است:
به پیشنهاد معاون امنیتی، انتظامی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور مرزی منصوب می شوید.
انجام امور مربوط به اجرای وظایف وزارت کشور در زمینه مرزهای کشور، استفاده حداکثری از ظرفیت کارگروه ها و کارویژه مرز شورای امنیت کشور در جهت ارتقاء امنیت مرزها، ساماندهی مبادی ورودی و خروجی رسمی کشور، اعلام نظر درخصوص محل های ایجاد بازارچه های مرزی، ساماندهی مبادلات تجاری مرزنشینان در چارچوب قوانین و مقرات، بروزرسانی امور اسناد مسافرتی و بهبود تردد مسافرین از مرزهای مجاز کشور، تعادل و همکاری با ستادهای مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و انجام و پیگیری اجرای مصوبات مرتبط و ... از جمله اموری است که انتظار می رود از طریق برنامه ریزی مناسب و شایسته و مبتنی بر آخرین دستاوردهای علمی نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش نمائید.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
شهریار حیدری از 2 دی ماه به عنوان سرپرست اداره کل امور مرزی وزارت کشور در حال خدمت بوده است.
 
حسین کلانتری مدیر کل امنیتی وزارت کشور شد
 وزیر کشور در حکمی حسین کلانتری را به عنوان مدیرکل دفتر امنیتی وزارت منصوب کرد.
 در حکم رحمانی فضلی امده است :
به پیشنهاد معاون امنیتی، انتظامی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور امنیتی منصوب می شوید.
انجام امور مربوط به مسائل و موضوعات امنیتی، تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای امنیت کشور و کمیسیون های زیرمجموعه و پیگیری تحقق مصوبات آن و تعامل و همکاری لازم با تشکیلات متناظر در استانداری ها، از اموری است که انتظار می رود از طریق برنامه ریزی مناسب و شایسته و مبتنی بر آخرین دست آوردهای علمی نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش نمائید.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
گفتنی است حسین کلانتری از 2 دی ماه به عنوان سرپرست اداره کل امنیتی وزارت کشور در حال خدمت بوده است.

نظر شما