شناسهٔ خبر: 24238167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس هیئت والیبال آمل مطرح کرد

جلوگیری از رشد قارچ‌گونه کانون‌های بدون مجوز والیبال در آمل

رئیس هیئت والیبال آمل گفت: اولویت اصلی هیئت والیبال جلوگیری از رشد قارچ‌گونه و بدون مجوز برخی کانون‌های والیبال است که مربیان آنها حداقل دانش والیبال را هم ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، مرتضی حق‌شناس صبح امروز در نشست خبری هیئت والیبال آمل که با حضور اصحاب رسانه در دفتر تازه ساخت هیئت والیبال این شهر برگزار شد، با بیان اینکه 35 کانون والیبال آقا و خانم در سطح شهر آمل فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: اولویت اصلی هیئت والیبال جلوگیری از رشد قارچ‌گونه و بدون مجوز برخی کانون‌های والیبال است که مربیان آنها حداقل دانش والیبال را هم ندارند.


وی با بیان اینکه با کانون‌هایی که بدون اطلاع هییت بازیکن را برای تست به شهرهای دیگر منتقل کنند برخورد جدی می‌شود، اظهار کرد: شرط ادامه فعالیت برخی کانون‌ها اخذ کارت مربی‌گری از هیئت والیبال است که برای بررسی عملکرد کانون‌های آمل هیئت ویژه‌ای متشکل از پیشکسوتان این رشته فعالیت می‌کند.


رئیس هیئت والیبال آمل رشد والیبال کشور را در جهان صعودی عنوان کرد و از آمل به عنوان سه قطب برتر والیبال کشور یاد کرد و افزود: قابل قبول نیست هرکسی که کارت مربی‌گری دارد بدون اجازه از هیئت و خودسرانه اقدام به راه‌اندازی کانون کند و در این بین نباید با احساسات نوجوانی که عاشق والیبال است بازی شود.


این مسئول با بیان اینکه بیشترین کلاس‌های ارتقا دانش فنی مربیان در آمل برگزار می‌شود، اظهار کرد: در صدد ارتقا این کلاس‌ها و استفاده از مربیان به نام کشور هستیم تا شاهد رشد هرچه بیشتر این ورزش در آمل باشیم.


حق‌شناس با اشاره به حضور نگار حسین‌نژاد و کیمیا کیانی دو بانوی آملی در اردوی تیم ملی نوجوان گفت: بیش از 10 کانون والیبال بانوان در آمل در حال فعالیت هستند که بواسطه ظرفیت  بالای والیبال در آمل شاهد افتخارآفرینی آنها هستیم.


وی تاکید کرد: رایزنی‌هایی برای حضور یک تیم لیگ برتری در قسمت بانوان انجام شده تا آمل در فصل جدید این رقابت‌ها دارای نماینده باشد.


رئیس هیئت والیبال آمل از دریافت درجه بین الملی توسط 10 مربی در آمل خبر داد و گفت: 12 مربی در سطح شهرستان آمل دارای مدرک درجه کشور مربی‌گری هستند.


این مسئول به تعداد والیبالیست‌های آمل اشاره کرد و ادامه داد: تعداد 2 هزار و 800 نفر در آمل زیر نظر هیئت والیبال فعال و بیمه ورزشی دارند.


حق‌شناس در پایان گفت: جایگاه خبرنگاران در سالن پیامبر اعظم ساماندهی و اتاقی جهت نشست خبری ایجاد می‌شود تا جایگاه و شان خبرنگار حفظ شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما