شناسهٔ خبر: 24238050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاحیه جشنواره استانی قرآن و عترت در دهدشت

خبرگزاری صداوسیما

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از برگزاری افتتاحیه جشنواره استانی قرآن و عترت در شهر دهدشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، ایرج کاظمی جو در نشست خبری ضمنافتتاحیه جشنواره استانی قرآن و عترت در دهدشت تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: پنج شنبه ۳ اسفند جشنواره استانی قرآن و عترت در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: افتتاحیه این جشنواره فردا صبح ساعت ۹ صبح با حضور ۱۳۰ نفر از ۸ شهرستان در بخش‌های مختلف آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره قرآنی در سه بخش قرائت، ترتیل (ویژه برادران) و حفظ برگزار می‌شود، گفت: بخش حفظ نیز در چند قسمت حفظ ۱ تا ۵ جزء، حفظ ۵ تا ۱۰ جزء، حفظ ۱۰ تا ۲۰ جزء، حفظ ۲۰ تا ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم انجام می‌شود.
کاظمی جو با بیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد، افزود: شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی بویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت از اهداف اصلی این جشنواره است.
وی گفت: نفرات اول تا سوم هر رشته را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی از آن‌ها تجلیل به عمل می‌آید.
کاظمی جو اضافه کرد: افتتاحیه این جشنواره در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

نظر شما