شناسهٔ خبر: 24237417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

مدیران شهرداری‌های مناطق همدان در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند

همدان - رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: مدیران شهرداری‌های مناطق همدان خود را از نگهداری پل های عابر پیاده کنار کشیده و نگهداری پل‌ها را به سازمان ترافیک سپرده‌اند که درست نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان ظهر چهارشنبه در کمیسیون مشترک خدمات شهری و فنی و عمرانی شورای شهر که با موضوع نگهداری پل‌های عابرپیاده برگزار شد بابیان اینکه پله برقی و آسانسور پل‌های عابرپیاده شهر همدان که با هزینه‌های بسیار، راه اندازی شده، خاموش است و یا اشکالات فنی دارد، گفت: متاسفانه به دلیل عدم وجود مدیریت واحد تصمیم گیری ها در این بخش نتیجه مطلوب نداشته است.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی برای مردم در زمینه نگهداری تأسیسات شهری عنوان کرد: باید حساسیت نگهداری از پل‌های عابرپیاده و تأسیسات شهری را در مردم افزایش داد چراکه برای راه اندازی آنها از جیب مردم هزینه می شود اما با این وضعیت نگرانیم دیگر چیزی از پل‌ها باقی نماند.

گردان با بیان اینکه در حال حاضر در شهر همدان ۱۴ پل مکانیزه است و باید کارآیی آنها حفظ شود، عنوان  کرد: باید پل ها را برای نگهداری به شرکت و یا بخش خصوصی واگذار کنیم و شرکت با انجام تبلیغات روی پل، هزینه نگهداری را تقبل کند.

وی خواستار اجرای مصوبات و تصمیم‌گیری‌ها از سوی شهرداری و سازمان‌های مربوطه شد و ادامه داد: اگر مصوبه‌ای به هنگام اجرا نشود کارآیی خود را از دست خواهد داد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه گلایه‌های خود را به شهردار در خصوص عدم اجرای مصوبات خواهم داشت، اضافه کرد: اینگونه کار کردن و جلو رفتن باعث می‌شود مورد انتقاد راهنمایی و رانندگی قرار گیریم کمااینکه گفته شده ۹۰ درصد دوربین‌های نصب شده در سطح شهر همدان ماکت هستند.

وی با بیان اینکه از سال‌های قبل در خصوص دوربین‌های سطح شهر، دوربین‌های پایشی و دوربین‌های در حال نصب اعمال مقررات داشتیم و تخلف هایی نیز به واسطه آن ها ثبت شده است، گفت: شورای شهر گلایه خود را در ارتباط با نحوه انجام وظیفه به موقع به فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام خواهد کرد.

گردان فرهنگ‌سازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: نگهداری پل‌های عابر پیاده شهر همدان در حال حاضر نیازمند نگهبان است.

نظر شما