شناسهٔ خبر: 24237203 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در گل خوردن تیم، همه بازیکنان موثر هستند

حسینی: بازهم تمرین می‌کردم مصدومیتم حادتر می‌شد

کاپیتان و دروازه بان سپیدرودی ها در رابطه با عدم حضور خود در ترکیب این تیم و همینطور مصدومیت خود می گوید: اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود می توانم در دیدار برابر پدیده به میدان بروم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت گلر سپیدرود یکی دیگر از مشکل این روزهای این تیم است. او این روزها مشغول فیزیوتراپی است و تلاش می‌کند تا خودش را به دیدار با سایپا برساند. سیدمحمد حسینی در مورد مصدومیت خود به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: 2، 3 روز پیش از دیدار با استقلال ناگهان در تمرینات دچار اسپاسم شدم  و درد شدیدی در ناحیه کمرم احساس کردم به نحوی که مدتی کج راه می‌رفتم و کج می‌ایستادم. من حتی بعد از آن دو، سه روز مشغول تمرین شدم اما واقعا نمی‌توانستم حرکت کنم و پس از مشورت با پزشک دیگر اجازه تمرین نداشتم. پزشکان درباره آسیب دیدگی من گفتند اگر بیشتر فشار بیاورم مشکل حادتر می‌شود. 


او ادامه داد: در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم و اگر به طور منظم همین روال را پیش ببرم به امید خدا به بازی با پدیده خواهم رسید. البته خیلی دوست داشتم زودتر این مشکل حل شود و در دیدار مقابل سایپا درون دروازه حضور داشته باشم اما پزشکان معتقدند که بهتر است در این بازی نباشم ضمن آنکه آنها هشدار داده‌‌اند اگر تا پیش از بازی با پدیده هم مشکل برطرف نشود اجازه حضور در آن بازی را هم نخواهم داشت. 


او در ادامه درباره حضور ایمان صادقی درون دروازه سپیدرود گفت: ایمان گلر حواس جمعی است و امیدارم در این بازی بتواند به خوبی از دروازه سپیدرود حراست کند ضمن آنکه همه می‌دانند در گل خوردن یا موفقیت تیم فقط گلر یا گلزن تاثیرگذار نیست بلکه همه تیم دست به دست هم می‌دهند تا تیم به نتیجه برسد.

برچسب‌ها:

نظر شما