شناسهٔ خبر: 24237141 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

تخصیص 900 میلیون تومان بن خرید کتاب برای نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان

سیصد و پنجاه‌ و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی با نمایش 51 هزار و 652 عنوان کتاب در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، نوزدهمین دوره نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان از 3 تا 9 اسفند در زاهدان برگزار می‌شود. در این دوره 419 ناشر از سراسر کشور 51 هزار و 652 عنوان کتاب را در 242 غرفه در معرض دید عموم قرار می‌دهند. از استان 11 ناشر در نمایشگاه حضور دارند و پنج کتاب‌فروشی با ستاد نمایشگاه همکاری دارند و بن‌های توزیعی تا دو هفته بعد از برگزاری نمایشگاه در این کتاب‌فروشی‌ها اعتبار دارد.
 
برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، بخش فروش متمرکز کتاب¬هایی از 45 ناشر را عرضه می‌کند. مبلغ 900 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

نشست نقد کتاب و تجلیل از اهداءکنندگان کتاب، کارگاه نقد و بررسی شعر کلاسیک استان، رونمایی از تازه‌های نشر استان و تقدیر از ناشران فعال، کارگاه نقد و بررسی شعر سپید استان، کودکان کتابخوان و قصه‌گویی و مسابقه کتاب کودک، برنامه فرهنگی هنری شهرستان‌های استان، جشن امضاء کتاب با حضور رضا امیرخانی، کارگاه معرفی کتاب ویژه کودکان و والدین، کارگاه اوریگامی ویژه کودکان و نوجوانان، ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان و نمایش خیابانی ازجمله برنامه‌هایی است که در بخش جنبی نمایشگاه اجرا می‌شود.

نوزدهمین نمایشگاه کتاب زاهدان از 3 تا 9 اسفند از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

نظر شما