شناسهٔ خبر: 24236984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

عمران خان: اگر لازم شود با حضور در خیابان‌ها دادگاه عالی پاکستان را از توطئه نواز شریف حفظ خواهیم کرد

رهبر حزب تحریک انصاف اعلام کرد: فشارهای دائم نواز شریف به دادگاه عالی پاکستان تنها یک راه پیش پای ما گذاشته و آن هم حضور گسترده در خیابان‌ها است تا علیه توطئه حزب نواز گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «عمران خان» اعلام کرد: نواز شریف پس از رد صلاحیت شدن برای رسیدن مجدد به قدرت از نمایندگان پارلمان پاکستان علیه دادگاه عالی این کشور سوءاستفاده می کند.

رهبر حزب تحریک انصاف تصریح کرد: در سال 1997 نواز شریف و طرفدارانش رسما به دادگاه عالی پاکستان حمله کرده و قضات آن جا را فراری دادند تا سخن خود را به کرسی بنشانند اینک وی تصمیم دارد از پارلمان سوءاستفاده کند.

وی گفت: آن قدری که به نواز شریف فرصت داده شد تا از خود دفاع کند به هیچ کس دیگری در پاکستان این قدر فرصت داده نشد، ولی متاسفانه مماشات دادگاه سبب شده تا او جسورتر شود.

عمران خان تاکید کرد: دلیل اعتراضات  مکرر نواز شریف و تلاش او برای ایجاد تشنج در کشور این است که متوجه شده پیگیری های سازمان بازرسی پاکستان سبب اثبات کامل جرایم او ودر ادامه مجازاتش خواهد شد.

این سیاستمدار 65 ساله پاکستانی افزود: متهم کردن من به استفاده شخصی از بالگرد دولتی درست نیست و فقط برای مسائل کاری و رسمی از این بالگرد استفاده می کنم در حالی که خاندان شریف بارها و بارها از بالگردهای دولتی برای مسائل شخصی خود استفاده کرده اند.

نواز شریف پس از آنکه رد صلاحیت شده و تمام مناصب رسمی خود را از دست داد با برگزاری سخنرانی در شهرهای مختلف تلاش می کند تا دادگاه عالی پاکستان را تحت فشار قرار داده و رای آنان را پیش از برگزاری انتخابات آتی تحت تاثیر قرار دهد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما