شناسهٔ خبر: 24236771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

یادواره سردار شهید «حسین املاکی» با برد ملی برگزار می شود

گروه اجتماعی: پاکاری با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در برگزاری یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: سردار شهید حسین املاکی یک شخصیت ملی است و لذا یادواره این شهید بزرگوار باید با برد ملی و به بهترین وجه برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 2 اسفند در سومین جلسه هماهنگی مراسم یادواره سردار شهید «حسین املاکی» که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شاهد و ایثار رشت برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ حیاتی است، اظهار کرد: اگر این فرهنگ غنی به درستی انعکاس داده شود، می تواند امنیت جامعه را تامین کند.

وی افزود: شهدای ما مخلصانه در راه شهادت قدم نهادند و عمر و هستی خود را فدای اعتلای آرمان های اسلام و انقلاب کردند. بی تردید پاداش این معامله گرانبها با خدا بهشت جاودان است.

این مقام مسئول به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا اشاره کرد و متذکر شد: برگزاری یادواره شهدا می تواند به تقویت روحیه ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ والا در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان کمک شایانی کند.

پاکاری با اشاره به برگزاری مراسم یادواره سردار همیشه قهرمان شهید «حسین املاکی» در 9 فروردین 97، عنوان کرد: شهید املاکی یکی از نمادهای افتخار گیلانیان است و باید همگان تلاش کنیم ابعاد مهم ایثار این شهید والامقام و تمامی شهدای این مرز و بوم را به زیباترین و فاخرترین اشکال ممکن به مردم نشان دهیم.

یادواره سردار شهید «حسین املاکی» با برد ملی برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه به دنبال برگزاری کیفی تر مراسم سالگرد شهید املاکی هستیم، گفت: دشمن همواره به شیوه های مختلف دشمنی با اسلام، انقلاب و نظام را دنبال می کند لذا برگزاری یادواره های شهدا می تواند از ما در مقابل جنگ نرم دشمن محافظت کند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در برگزاری یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: سردار شهید حسین املاکی یک شخصیت ملی است و لذا یادواره این شهید بزرگوار باید با برد ملی و به بهترین وجه برگزار شود.

پاکاری از حضور یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری در مراسم یادواره شهید املاکی خبر داد و خاطرنشان کرد: شهدا انسان هایی بودند که با تبعیت محض از ولایت و انتخاب مسیر شهادت در برابر هجمه صریح دشمنان ایستادگی کردند لذا امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب پر رنگ جلوه دادن ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه می شود.

نظر شما