شناسهٔ خبر: 24236715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مشهد؛‌ میزبان منتخبان دومین دوره طرح ملی «دانشجو معلم قرآن»

گروه فعالیت‌های قرآنی – دوره آموزشی منتخبان دومین دوره طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کریم» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و به میزبانی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در مشهد در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی‌، دوره آموزشی منتخبان دومین دوره طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کریم» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و به میزبانی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در مشهد در حال برگزاری است.

بنابر این گزارش‌، این دوره که اختتامیه دومین دوره محسوب می‌شود، از اول اسفندماه در مشهد آغاز شده و تا سوم اسفندماه نیز ادامه دارد که در این مدت کلاس‌هایی در موضوعات روش تدبر در قرآن،‌ تجوید و روش تدریس قرآن به صورت فشرده همراه با چند برنامه جانبی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

برگزاری دوره آموزشی ویژه منتخبان طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در مشهد
در این دوره حدود 65 بانو و 15 آقا از دانشجو معلمان منتخب قرآنی حاضر در این طرح که به صورت هماهنگ در استان‌های سراسر کشور اجرا شده است و موفق به گذراندن این دوره و دریافت مدرک شده‌اند، حضور دارند.

برگزاری دوره آموزشی ویژه منتخبان طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در مشهد
طرح دانشجو معلم قرآن کریم، به طور هماهنگ از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور پیشنهاد شده که در مشهد نیز اجرا شده است و این افراد بعد از گذراندن این طرح و دریافت مدرک می توانند به ترویج نهضت قرآن‌آموزی کمک کنند.
گفتنی است،‌ در برگزاری دوره سه روزه طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کریم» سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی و معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری مشهد مشارکت دارند.

برگزاری دوره آموزشی ویژه منتخبان طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در مشهد
یادآور می‌شود، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور، گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در بخش‌های مختلف قرآنی، از جمله اهداف تعریف شده برای این طرح ملی است.
انتهای پیام

نظر شما