شناسهٔ خبر: 24236670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان+ تصاویر

سرهنگ «مسعود جمشیدی» با «محمدرضا وطنی» دیدار کرد و با امضای تفاهم‌نامه‌ای در خصوص همکاری‌های دوجانبه به گفت‌وگو پرداختند.

صاحب‌خبر -

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان+ تصاویربه گزارش دفاع پرس از استان گلستان ، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با «محمدرضا وطنی» مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان دیدار و با امضای تفاهم نامه ای در خصوص همکاری های دوجانبه به گفت‌وگو پرداختند.

در این جلسه سرهنگ جمشیدی، ضمن تسلیت بمناسبت سانحه هوایی اخیر اظهار داشت: بر ما واجب است که در راستای جلوگیری از فراموشی و تحریف ارزشهای دفاع مقدس تمام تلاش خود را بکار ببریم تا نسل جوان بدانند که دفاع مقدس و از خودگذشتگی های شهدا و رزمندگان برای چه بوده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان افزود: موثرترین ارگان در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بعد از خانواده، آموزش و پرورش است و مدارس و دبیرستان ها بعنوان خانه دوم دانش آموزان، مکانی است تا ارزشهای مقدس این مملکت به نسل های آینده انتقال داده شود.

وی افزود: یکی از مراکزی که می توان فرهنگ ایثار و شهادت را به آیندگان منتقل کرد، مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که ان‌شاء‌الله با راه اندازی این مرکز به این هدف ارزشمند دست خواهیم یافت و از آموزش و پرورش نیز می خواهم در این راستا نقش آفرینی کند.

در ادامه «محمدرضا وطنی» مدیرکل آموزش و پروش استان گلستان که خود نیز از جانبازان دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: ماموریت مهم آموزش و پرورش انتقال فرهنگ به دانش آموزان در قالب تعلیم و تربیت است و فرهنگ دفاع مقدس نیز از اولویت هاست و ما نیز در راستای ماموریت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، تمام توان و همکاری خود را بکار خواهیم گرفت.

وطنی افزود: انتقال آثار دفاع مقدس در قالب هنر، نمایش، فیلم و کتاب به دانش آموزان و همچنین آموزش و آشنایی دادن معلمان جوان ما با فلسفه وجودی دفاع مقدس، از مهمترین روشهای موثر برای رسیدن به اهداف انقلاب و دفاع مقدس است.

 
/انتهای پیام

نظر شما