شناسهٔ خبر: 24236455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سرهنگ پورزینال:

عدم استفاده صحیح از امکانات فضای مجازی، همراهی با دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر گفت: عدم استفاده صحیح از امکانات فضای مجازی، همراهی و همگامی با دشمن است و به‌صورت ناآگاهانه دشمن را بدون استفاده از تسلیحات نظامی در رسیدن به اهداف توطئه‌گرانه خود یاری می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

عدم استفاده صحیح از امکانات فضای مجازی، همراهی با دشمن استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سید رضا پورزینال در جمع بسیجیان آذرشهر اظهار داشت: ایران اسلامی درگیر یک جنگ تمام‌عیار با استکبار قرار گرفته و دشمن سناریوی جنگ نرم خاموش و استحاله انقلاب را در پیش‌گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار با ایران تمام نشده است، افزود: استکبار جهانی انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها، ترور، جنگ تحمیلی، جدایی‌طلبی، کودتا، جریانات سیاسی التقاطی، کمونیستی، فاشیستی، نهضت ملی و غیره را علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی شروع کرده است و با گذشت چهار دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، این دشمنی‌ها به طرق مختلف با اصل جریان انقلاب همچنان ادامه دارد.

پورزینال ارتجاع را یکی از آفت‌های نظام اسلامی ذکر کرد و افزود: ارتجاع و ترویج مبانی غیرارزشی یکی از آفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دشمن قصد دارد ارزش‌های اسلامی را از میان برداشته و اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام سیاسی کند.

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر بابیان اینکه انقلاب ما در موقعیت فتح و ظفر است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سال 57 با ایجاد حکومت اسلامی پایه‌ریزی شد و باگذشت 39 سال از عمر پربرکت نظام اسلامی به‌رغم تهدیدها و تحریم‌ها و توطئه‌های فراوان، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های علمی، نظامی و سیاسی را به دست آورده است.

پورزینال انقلاب اسلامی را مدیون خون پاک شهدا ذکر کرد و گفت: این انقلاب یادگار حضرت امام خمینی و شهدای والامقام است و صیانت از امانت حضرت امام و شهدا ضروری است، چرا که انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهم‌تر است.

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر با اشاره به شبهه افکنی دشمن تصریح کرد: دشمن همواره قصد دارد با شبهه افکنی در مورد اعتقادات و باورهای دینی، مردم را از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب به انحراف بکشاند، لذا بصیرت و هوشیاری ما در این برهه زمانی حساس بسیار مهم و ضروری است.

پورزینال با اشاره به هجمه‌های شدید دشمن در خصوص باورهای دینی و اعتقادی خاطرنشان کرد: علی‌رغم هجمه‌ها و توطئه‌های فراوان دشمن، عشق و پایندگی به اسلام و ارزش‌های انقلابی با گوشت و خون جوانان ما عجین شده و برای دفاع از حریم ولایت، جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای شهادت خود التماس دعا می‌کنند.

وی تصریح کرد: پیروزی‌های غرورآفرین جبهه مقاومت علاوه بر نتایج و آثار مثبت ملی و فراملی، اثبات حقانیت شیعه و حضرت زینب س بود و این دستاورد بزرگ مرهون شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر با ذکر اینکه دشمن در فضای مجازی غیرت و باورهای اعتقادی جوانان را نشانه گرفته است، تصریح کرد: دشمن در جبهه جنگ نرم با شگردهای مختلف باورها و اعتقادات دینی و غیرت جوانان ما را نشانه گرفته است.

پورزینال تصریح کرد: در جنگ تحمیلی غیرت رزمندگان اسلام اجازه نداد حتی جسد یک دختر ایرانی در دست سربازان عراقی قرار گیرد و برای به دست آوردن جسد آن دختر ایرانی چندین شهید تقدیم شد، درصورتی‌که هم‌اکنون دشمن با استحاله و جنگ نرم برای انتشار تصاویر نیمه عریان دختران وزنان ما مسابقه‌های سخیفی را طراحی و ترغیب می‌نماید و با این شگردها درصدد ترویج بی‌غیرتی در بین جوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر افزود: عدم استفاده صحیح از امکانات فضای مجازی، همراهی و همگامی با دشمن است و به‌صورت ناآگاهانه دشمن را بدون استفاده از تسلیحات نظامی دررسیدن به اهداف توطئه گرانه خود یاری می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما