شناسهٔ خبر: 24236141 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کورتوا: پرز به مدیر برنامه هایم زنگ بزند

گلر بلژیکی چلسی به دلیل اینکه دو فرزندش در مادرید سکونت دارند، بی میل به بازگشت به لالیگا نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا شب گذشته برابر بارسلونا شب تقریبا آرامی را پشت سر گذاشت چرا که بارسا با وجود اینکه کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت، نتوانست موقعیت های گلزنی چندانی خلق کند و در تنها ضربه داخل چارچوب خود، توسط مسی به گل رسید.

 

 

 

 

کورتوا در پایان بازی گفت: «تساوی تلخی بود چون معتقدم می توانستیم پیروز شویم. تنها یک اشتباه در دفاع، تاوان سنگینی برای ما در پی داشت.

بارسا مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی زهردار نشان نمی داد. موقعیت های گلزنی بیشتر از جانب ما بود. شاید ما با تعداد زیادی دفاع می کردیم، ولی هر بار صاحب توپ می شدیم، برای حمله کردن با برنامه عمل می کردیم و بارسا نمی تواند به خاطر شیوه بازی ما گلایه کند.»

 

آینده: «دفعه پیش گفتم که قلبم در مادرید است که بد تعبیر شد. من دو فرزند دارم که در مادرید هستند و طبیعی است که همه فکر و ذهنم در مادرید باشد.

 یک سال از قراردادم با چلسی باقیمانده و از حضور در این تیم راضی و خوشحالم. فراموش نمی کنم که چلسی از روز اولی که قرارداد بستم، حامی من بود. در حال صحبت برای تمدید قرارداد هستیم. پیشنهاد رئال؟ فکر نمی کنم پرز(رئیس رئال) به من زنگ بزند. او با مدیر برنامه هایم تماس خواهد گرفت و پیغام او را خواهم شنید.»

 

نظر شما