شناسهٔ خبر: 24235962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ابراهیم‌زاده: مشکی‌پوشان با قدرت و دونده است/ سپاهان از باور "نتوانستن" خارج شده است

نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مشکی‌پوشان چیزی برای از دست دادن ندارد و بنابراین با جسارت به میدان می‌آید.

صاحب‌خبر -

منصور ابراهیم زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: سپاهان در این مدت به آن چیزی که از ابتدای فصل نداشت دست یافت، یعنی ثبات و استفاده از کارآمدی بازیکنان. از ابتدای حضورم در سپاهان تلاش کردیم بازیکنان را به خودباوری و داشتن روحیه جنگندگی تا پایان بازی، برسانیم که خوشبختانه این مساله محقق شد و آنها از باور نتوانستن خارج شدند.

وی افزود: نمی‌توان گفت چند درصد به آن چه مورد نظرمان بوده رسیدیم چون این مساله نوسان دارد اما تغییرات در سپاهان و بازیکنان تیم کاملاً مشهود است. در پست بازیکنان تغییراتی نخواهیم داشت چرا که فرصتی برای آمادگی بازیکنان در پست جدید را نداریم و البته تغییر سیستم‌ها نیز مهم نیستند. در این شرایط شرح وظایف بازیکنان و عملکرد آن‌ها می‌تواند ثاتیر زیادی در کسب نتایج تیم بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: هر مربی در درجه اول با توجه به فلسفه و تفکرات خود بازیکنان تیمش را انتخاب می‌کند که من چنین فرصتی را نداشتم و در شرایطی قرار گرفتم که همه چیز انتخاب شده بود اما همین‌ها توانمندی و پتانسیل‌هایی دارند که نادیده گرفته شده یا باور آن از بین رفته بود.

وی در خصوص بازی سپاهان در مقابل مشکی‌پوشان در خانه حریف تاکید کرد: بازی سختی در پیش داریم. خصوصیت عنایتی دادن انگیزه و روحیه بالا با اطلاعات خوب به بازیکنان تیمش است. حریف ما تیم با قدرت و دونده‌ای است و با توجه به شرایطی که دارد، چیزی برای از دست دادن ندارد و بنابراین با جسارت به میدان می‌آید.

او تصریح کرد: علی کریمی تنها محروم ما در این بازی است و جلال‌الدین علی‌محمدی، مسعود حسن زاده و رسول نویدکیا مصدومان سپاهان هستند و بقیه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند.

ابراهیم‌زاده درباره حضور "کاسی گوی میشل"مهاجم فرانسوی که چند روز در تمرینات سپاهان حضور داشت، خاطر نشان کرد: به اعتقاد من نفراتی که در سپاهان داریم شرایط بهتری دارند، این مهاجم فرانسوی در ایران بود و برای تست در تیم دیگری آمده بود، فقط اجازه دادیم سر تمرینات حاضر شود که در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که قراردادی با وی امضا نشود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سپاهان بازیکن یا بازیکنان دیگری تا پایان لیگ خواهد گرفت یا نه، اظهار کرد: سپاهان این فرصت را دارد که یک بازیکن خارجی و یک ایرانی را به لیست خود اضافه کند که ما ترجیح می‌دهیم این نفرات را در پست مهاجم و مدافع داشته باشیم.

سرمربی سپاهان عملکرد ابراهیم عالمه دروازه‌بان سپاهان را خوب ارزیابی کرد و افزود: از زمانی که به سپاهان آمدم عالمه عملکرد خوبی درون دروازه داشته و توانسته روحیه خوبی به اعضای تیم منتقل کند.

ابراهیم زاده در خصوص جایگاه سپاهان در پایان فصل هم گفت: نمی‌توان جایگاه و رتبه مشخصی را عنوان کرد و مهم ارتقای جایگاه سپاهان و به پایان رساندن فصل با بهترین عملکرد با توجه به شرایط و داشته‌هایمان است.

انتهای پیام

نظر شما